ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل ایرانسل: تولیدکنندگان محتوا شرکای تجاری ما هستند

مدیرعامل ایرانسل در نشست همایش فرصت های تولید محتوا و کسب و کار دیجیتال اعلام کرد تمامی ارائه دهندگان سرویس‌های تولید محتوا و فعالان این حوزه و صاحبان ایده‌ها به نوعی شریک تجاری آنها هستند. به ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۱:۴۸

مدیرعامل ایرانسل در نشست همایش فرصت های تولید محتوا و کسب و کار دیجیتال اعلام کرد تمامی ارائه دهندگان سرویس‌های تولید محتوا و فعالان این حوزه و صاحبان ایده‌ها به نوعی شریک تجاری آنها هستند. به گفته مدیرعامل ایرانسل؛ این اپراتور همیشه نگاه ویژه‌ای به محتوا داشته و پلتفرم چارخونه نیز قصد دارد همکاری ویژه‌ای با تولیدکنندگان محتوا داشته باشد.

«بیژن عباسی» همکاری بخش خصوصی را در این زمینه نیز امر مهمی دانست و تاکید کرد که ایرانسل قصد دارد شرایط قابل توجهی را به تولیدکنندگان محتوا ارائه کند: « به همین منظور پلتفرم چارخونه را توسعه دادیم. بهره برداری حداکثری از اکوسیستم کسب و کارهای دیجیتال می‌تواند در آینده نزدیک ما را به تحول در اقتصاد دیجیتال برساند.»

مدیرعامل ایرانسل معتقد است که مفهوم اقتصاد دیجیتال در دنیای امروز از جمله مهمترین مفاهیمی است که باید به آن توجه شود: «برای مثال آمریکا هم اکنون ۱۸ درصد از پتانسیل بالقوه خود در این حوزه را به آینده اقتصاد دیجیتال اختصاص داده است. ما هم باید در این زمینه تلاش کنیم چرا که به گفته کارشناسان درآمد از این بخش در سالیان آینده به ۱۰ تریلیون دلار در جهان خواهد رسید.»

«محمدرضا بهمنی» رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال نیز در این نشست وجود شرکت بخش خصوصی در تولید محتوا را ضروری دانست. بهمنی ایجاد یک سازمان صنایع خلاق در زمینه تولید محتوا را نیز امر ضروری دیگری معرفی کرد و گفت:

«فعالان کسب‌وکارهای مجازی نقش کلیدی در زمینه تولید محتوا دارند. آنها حرف اول و آخر را پیرامون خلاقیت و نوآوری در تولیدات محتوا می‌زنند و باید تلاش کنند که بتوانیم در این زمینه صادرات نیز داشته باشیم.»

به باور بهمنی اپراتورها و پلتفرم‌های تولید محتوا بازیگران جدی تولید محتوا هستند و اگر آنها را نادیده بگیریم راه را به جایی نخواهیم برد:

«آنها باید یک نقشه استراتژیک محتوا داشته باشند تا بتوانند دغدغه‌های فرهنگی را در این زمینه اجرا کنند.»

بهمنی نقش سرمایه‌گذار را نیز در این میان بسیار مهم معرفی کرد و تاکید کرد که باید طوری رفتار کنیم تا آنها باور کنند سرمایه‌گذاری در زمینه تولید محتوا و فعالان آن یک سرمایه‌گذاری سودده و قوی خواهد بود. به باور او در این بین می‌توان به پتانسیلهایی همچون موقوفات در کشور نیز توجه کرد و از آنها هم در این تجارت بهره برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی