ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

آئودی E-TRON Quattro S در نوربرگ رینگ شکار شد؛ آغاز عصر تیونینگ خودروهای برقی

مدت زمان زیادی از  رونمایی اولین خودروی برقی تولید انبوه شرکت آئودی نمی گذرد که عکاسان صنعتی توانسته اند عکس هایی از این کراس اور در پیست نوربرگ رینگ مشهور به جهنم سبز شکار کنند. ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۰

مدت زمان زیادی از  رونمایی اولین خودروی برقی تولید انبوه شرکت آئودی نمی گذرد که عکاسان صنعتی توانسته اند عکس هایی از این کراس اور در پیست نوربرگ رینگ مشهور به جهنم سبز شکار کنند. احتمال داده می شود عکس های شکار شده متعلق به مدل quattro این کراس اور باشد.

پرتوتایپ های مختلفی توسط آئودی در نوربرگرینگ با پوشش مخفی شونده در دورتادرو بدنه خودرو مشاهده شده اند. اما مدل جدید این کمپانی که تصاویر جاسوسی آن منتشر شده دارای زبان طراحی خشن تر، ارتفاع پایین تر سیستم تعلیق و همینطور بسته لاستیک و ترمزهای اسپرت تری می باشد که البته بخش عظیمی از تغییرات در زیر پوست خودرو و در بخش قوای محرکه انجام گرفته و فعلا غیرقابل دسترس است.

احتمالا این کراس اور توسط بخش آئودی اسپرت در حال توسعه است و به همین دلیل نام آن e-tron quattro S خواهد بود.

مدل پایه e-tron توانایی تولید حداکثر قدرت 402 اسب بخار و 660 نیوتن متر گشتاور از دو موتور الکتریکی خود را دارد. آئودی ادعا می کند که این خودرو در کمتر از 6 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رسد و حداکثر سرعت آن نیز در حدود 200 کیلومتر بر ساعت است.

آئودی e-tron

پیش بینی می شود آئودی با اضافه کردن موتور جدید بر روی محور عقب این خودرو (یک موتور برای هر چرخ) حداکثر قدرت این مدل را به 500 تا 550 اسب بخار برساند و مشخص نیست که آیا این کمپانی از بسته باتری بزرگ تری به نسبت مدل پایه (که از باتری با ظرفیت 95kWh بهره می برد) استفاده خواهد کرد یا خیر.

در حال حاضر آئودی e-tron مدل اسپرت بک در دستور کار این کمپانی قرار دارد که ظاهری کوپه مانند به نسبت e-tron خواهد داشت. دو نمایشگاه مهم پیش رو یکی در فرانکفورت در ماه سپتامبر و دیگری نمایشگاه ژنو 2020 برای آئودی بسیار مهم بوده و احتمالا باید منتظر رونمایی از محصولات برقی جدید و هیجان انگیزی از این کمپانی باشیم.

گرچه آئودی e-tron یک مدل انقلابی بوده و اولین خودروی تولید انبوهی بود که به جای استفاده از آینه، از دوربین و صفحه نمایش برای دید طرفین بهره برده اما تاخیر طولانی در تولید این مدل و همچنین برد حرکتی کمتر از انتظار آن در تست های موسسه EPA آمریکا این احتمال را مطرح کرد که آئودی قدم های اول در تولید خودروهای برقی را متزلزل برداشته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Amir M Zadeh
    Amir M Zadeh | ۱۸ خرداد ۱۳۹۸

    میدونم برای کره زمین لازمه که ماشین ها برقی بشن ولی انصافا لذت موتورهای بنزینی یه چیز دیگه ست

    • آریا
      آریا | ۱۸ خرداد ۱۳۹۸

      موتورهای بنزینب به شدت کند و لش هستند. اتفاقا لذت اتوموبیلهای برقی مثل لذت رولرکستر میمونه

مطالب پیشنهادی