ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

باشگاه وفاداری رانندگان تپ‌سی
تکنولوژی

باشگاه حرفه‌ای‌های تپ‌سی راه‌اندازی شد؛‌ ارائه خدمات مختلف به رانندگان برتر

باشگاه وفاداری رانندگان تپ‌سی، به منظور ارائه خدمات مختلف رفاهی، آموزشی و درمانی به سفیران این شرکت راه‌اندازی شد. بر اساس اعلام تپ‌سی، این باشگاه با عنوان «باشگاه حرفه‌ای‌های تپ‌سی» خدمات متنوعی را به رانندگان ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | ۱۲:۱۵

باشگاه وفاداری رانندگان تپ‌سی، به منظور ارائه خدمات مختلف رفاهی، آموزشی و درمانی به سفیران این شرکت راه‌اندازی شد. بر اساس اعلام تپ‌سی، این باشگاه با عنوان «باشگاه حرفه‌ای‌های تپ‌سی» خدمات متنوعی را به رانندگان برتر این شرکت ارائه می‌کند که شامل خدمات مرتبط با خودرو و خدمات درمانی، آموزشی و رفاهی است.

باشگاه حرفه‌ای‌ها در گام اول برای رانندگان فعال در تهران راه‌اندازی شده و در ادامه در سایر شهرها نیز اجرایی می‌شود. طبق قوانین باشگاه، سفیرانی که میانگین امتیاز سفرهای آنها بالاتر از ۹ باشد، وارد باشگاه حرفه‌ای‌‌ها می‌شوند و برحسب میزان فعالیت خود، در سه سطح برنزی، نقره‌ای و طلایی قرار می‌گیرند. مزایای باشگاه حرفه‌ای‌های تپسی بر حسب سطحی که سفیران در آن جای می‌گیرند، به آنها تعلق می‌گیرد.

باشگاه وفاداری رانندگان تپ‌سی

تپ‎سی در فاز اول راه‌اندازی این باشگاه، خدماتی مانند روغن موتور رایگان برای سفیران برتر و تخفیف‌‌هایی برای خرید قطعات خودرو مانند باتری، لاستیک، لنت و شمع به اعضای خود ارائه می‌دهد و در ادامه، خدمات دیگری در سایر حوزه‌ها به سفیران خود ارائه خواهد کرد.

اینطور که تپ‌سی اعلام کرده خدمات و مزایای باشگاه حرفه‌ای‌ها دسته‌های مختلفی همچون تسهیلات بانکی، انواع بیمه، خدمات سلامتی، سبک زندگی (تفریح، سفر، ورزش و... ) و آموزشی را شامل می‌شوند و این خدمات بر اساس نظرسنجی‌ها و نیازسنجی‌های انجام شده میان سفیران این شرکت طراحی و ارائه شده‌اند.

باشگاه حرفه‌ای‌های تپسی با توجه به اهمیت جلب رضایت حداکثری رانندگان که منجر به افزایش کیفیت فعالیت آنها خواهد شد، آغاز به کار کرده تا آنها علاوه بر برخورداری از مزایایی که در اپلیکیشن برای‌شان فراهم شده است، بتوانند از خدمات دیگری هم برای تسهیل شرایط کار و زندگی خود بهره‌مند شوند.

تپ‌سی می‌گوید پیش از این نیز با تمرکز بر نیازها و خواسته‌های رانندگان، امکانات متمایزی نسبت به سایر تاکسی‌های آنلاین برای رانندگان خود ایجاد کرده بود. برای مثال قابلیت تسویه اعتبار در لحظه، انتخاب مقصد دلخواه و امکانات مرتبط با امنیت سفر برای رانندگان، بخشی از اقداماتی است که تپ‌سی برای رانندگان خود انجام داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی