ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایرانسل برنده جایزه اصلی رقابت گروه MTN شد

استراتژی عملیاتی گروه MTN روی شش حوزه مختلف شامل بهترین تجربه مشتریان، تمرکز  و بهره وری، عملکرد تجاری، رشد در حوزه های دیتا و دیجیتال، تعلق قلبی و ذهنی و تکنولوژی تمرکز  دارد و هدفش ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۰

استراتژی عملیاتی گروه MTN روی شش حوزه مختلف شامل بهترین تجربه مشتریان، تمرکز  و بهره وری، عملکرد تجاری، رشد در حوزه های دیتا و دیجیتال، تعلق قلبی و ذهنی و تکنولوژی تمرکز  دارد و هدفش ایجاد پایداری در کسب و کار است. برهمین اساس هر ساله رقابتی میان گروه شرکت های MTN برگزار می شود تا برترین ها در اجرای این استراتژی کلان که برایت خوانده می شود انتخاب گردند.

طبق بیانیه خبری که شرکت ایرانسل برای دیجیاتو ارسال کرده امسال ایرانسل توانست جایزه اصلی این رقابت ها را با خود به خانه بیاورد.

در ادامه توجه شما را به متن بیانیه خبری این شرکت جلب میکنیم.

جایزه اصلی رقابت سالانه گروه شرکت‌های MTN در سال ۲۰۱۹، به ایرانسل رسید. این جایزه در حوزه ارائه و اجرای استراتژی کلان «درخشان» (BRIGHT) به ایرانسل رسیده است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در رقابت سالانه BRIGHT در سال ۲۰۱۹، شرکت «ام‌تی‌ان ایرانسل»، با کسب بالاترین میانگین در شاخص‌های شش‌گانۀ این رقابت، موفق به دریافت «جایزۀ اصلی» بین شرکت‌های گروه MTN شد.

شاخص‌های ارزیابی این رقابت سالانه در حوزه‌های «بهترین تجربه مشتری» (Best Customer Experience)، «تمرکز و بهره‌وری» (Returns and Efficiency Focus)، «عملکرد تجاری» (Ignite Commercial Performance)، «رشد دیتا و دیجیتال» (Growth Through Data and Digital)، «تعلق قلبی و ذهنی» (Hearts and Minds) و «فناوری» (Technology Excellence) تعریف می‌شود که ایرانسل با توجه به پیاده سازی صد درصدی استراتژی درخشان با هدف جلب رضایت مشتری و ارائه خدمات به‌روز دیجیتال، توانسته است بالاترین سطح کیفیت را به مشترکان خود، ارائه دهد و برنده جایزه اصلی این رقابت شود.

استراتژی کلان درخشان (BRIGHT)، به عنوان قطب‌نمایی برای تمام شرکت‌های زیر مجموعه MTN تعریف شده است که هر شرکت بنا به صلاح‌دید شرایط منطقه و بازار خود از آن بهره بگیرد.

هر سال، ۲۲ شرکت مجموعه MTN از سرتاسر جهان در مسابقه BRIGHT حضور پیدا می‌کنند و با تقویت شاخص‌های عملکرد خود در تناسب با بودجه، بر سر دست‌یابی به اهداف و ارتقای آن‌ها به رقابت می‌پردازند. شعبه‌هایی که «بیشترین» و در عین حال «سریع‌ترین» پیشرفت را به تناسب بودجه خود به نمایش بگذارند، به جایگاه نخست دست پیدا خواهند کرد.

بر این اساس، جایگاه‌های اول، دوم و سوم جایزۀ اصلی این مسابقه به شرکت‌هایی تعلق می‌گیرد که بالاترین میانگین را در شاخص‌های شش‌گانۀ BRIGHT کسب کنند. ایرانسل توانسته است جایگاه نخست را در بخش جایزه اصلی از آن خود کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سونیا پارسی
    سونیا پارسی | ۲۶ خرداد ۱۳۹۹

    ایرانسل وسط تهران زورکی پاسخگو هست بعد چطوری حق برنده شدن بهش میدن؟این اپراتورو باید کلا نابودش کنن خیلی پررو هستن و اصلا هم از رو نمیرن

مطالب پیشنهادی