ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرویس جدید تپسی با عنوان «سپید» راه‌اندازی شد

شرکت تپسی سرویس جدیدی را تحت عنوان «سپید» ارائه کرد. آنطور که روابط عمومی تپسی در بیانیه‌اش خبر می‌دهد، «سپید» برای ارائه سفرهای بهداشتی‌تر و ایمن‌تر در شرایط شیوع ویروس کرونا راه‌اندازی شده است. تفاوت این ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۲

شرکت تپسی سرویس جدیدی را تحت عنوان «سپید» ارائه کرد. آنطور که روابط عمومی تپسی در بیانیه‌اش خبر می‌دهد، «سپید» برای ارائه سفرهای بهداشتی‌تر و ایمن‌تر در شرایط شیوع ویروس کرونا راه‌اندازی شده است.

تفاوت این سرویس اینجاست که در خودروهای فعال در این سرویس، فضای بین مسافر و راننده جدا شده و سفیران، خودرو را پیش از سوار شدن هر مسافر، ضدعفونی می‌کنند.

این شرکت همچنین اعلام می‌کند که سفیران سرویس «سپید» به صورت مستمر غربالگری می‌شوند تا از سلامت آنها اطمینان حاصل شود. تپسی برای این کار، ایستگاه‌هایی را در سطح شهر تهران راه‌اندازی کرده و رانندگان موظف هستند دو بار در هفته، برای سنجش تب، به این ایستگاه‌ها مراجعه کنند.

سرویس سپید تپسی در حال حاضر برای تمامی کاربران شهر تهران در دسترس است و در ادامه، در سایر شهرها نیز در فعال خواهد شد.

تپسی پیش از این نیز اقداماتی را در رابطه با کاهش تاثیر کرونا انجام داده بود؛ از توزیع مواد ضدعفونی کننده در بین خودروهای فعال در تپسی، ارائه نکات آموزشی و بهداشتی به سفیران و راه‌اندازی خط ویژه تماس سفیران با پزشکان متخصص برای اطمینان از سلامتی آنها.

این شرکت همچنین فروردین ماه سرویسی را تحت عنوان «همیار تپسی» رونمایی کرد. این سرویس به شهروندان کمک می‌کند تا به جای اینکه برای خرید یا انتقال بسته‌های خود از خانه خارج شوند، از سرویس همیار تپسی استفاده کنند و برای حفظ سلامتی‌شان در خانه بمانند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی