ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

استفاده نیسان از تویوتا RAV4 برای افزایش فروش اکس-تریل 2021

نسل جدید نیسان اکس‌-تریل که در آمریکای شمالی با نام روگ (Rogue) به فروش می‌رسد، در روزهای پایانی خرداد ماه رونمایی شد. با توجه به تغییرات گسترده‌ای که این نسل تجربه کرده، نیسان امید زیادی ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | ۲۰:۴۶

نسل جدید نیسان اکس‌-تریل که در آمریکای شمالی با نام روگ (Rogue) به فروش می‌رسد، در روزهای پایانی خرداد ماه رونمایی شد. با توجه به تغییرات گسترده‌ای که این نسل تجربه کرده، نیسان امید زیادی به موفقیت آن در برابر رقیب مستقیم یعنی تویوتا RAV4 دارد.

شاید بدانید RAV4 پرفروش‌ترین کراس‌اوور جهان به‌شمار می‌رود. این خودرو در ایالات متحده نیز پرفروش‌ترین مدل کلاس خود بوده و اکس-تریل/روگ با کمی فاصله در رتبه دوم ایستاده است. اما نیسان آنقدر به موفقیت این نسل از کراس‌اوور محبوب خود اطمینان دارد که از ماه دسامبر دست به یک اقدام جالب در آمریکا خواهد زد.

این خودروساز ژاپنی می‌خواهد در نمایندگی‌های خود امکان رانندگی آزمایشی رایگان با تویوتا RAV4 را برای مشتریان بالقوه فراهم کند! بر اساس پیش‌بینی کارشناسان کمپانی، حدود نیمی از 1,074 نمایندگی نیسان در ایالات متحده به استقبال این استراتژی عجیب خواهند رفت.

به گزارش نشریه اتونیوز جودی ویلر (Judy Wheeler) نائب رئیس دپارتمان فروش و عملیات منطقه‌ای نیسان در پیام ویدیویی که به نمایندگی‌ها ارسال کرده، گفته:

ما می‌دانیم وقتی که مشتریان روگ جدید و RAV4 را در کنار هم مقایسه کنند، آنها با استاندارد، تکنولوژی پیشرفته، طراحی برتر و مهم‌تر از همه ارزش کلی بسیار بالاتر محصول ما شگفت‌زده خواهند شد.

آنطور که خانم ویلر در گفتگو با اتونیوز افزوده در صورت رانندگی آزمایشی با روگ و رقبای اصلی، مشتریان به خرید نماینده نیسان ترغیب خواهند شد، چرا که آن بسیار بهتر است.

اما نکته جالب اینکه تویوتا به استقبال استراتژی متفاوت نیسان رفته و نسبت به اجرای آن ابراز خشنودی کرده است! باب کارتر (Bob Carter) مدیر دپارتمان فروش تویوتا در این باره گفته:

«ما مطمئن هستیم نمایندگی‌های آنها و مشتریان کیفیت، ارزش، کاربردپذیری و قابلیت‌های ایمنی که RAV4 را به پرفروش‌ترین شاسی‌بلند ایالات متحده تبدیل کرده، تحسین خواهند نمود.»

شیوه عجیب بازاریابی نیسان برای روگ بخشی از یک کمپین تبلیغاتی 4 ماهه است که خانم ویلر آن را با عبارت «قوی‌ترین کمپین بازاریابی تاریخ نیسان» توصیف می‌کند.

ناگفته نماند نیسان روگ 2021 قیمتی برابر با 25,650 دلار دارد. نیروبخش این کراس‌اوور کامپکت یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر با توانایی تولید 181 اسب بخار قدرت و 245 نیوتن متر گشتاور است. وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را نیز گیربکس CVT بر عهده دارد. این گیربکس در حالت استاندارد نیرو را به سمت محور جلو هدایت می‌کند، ولی در صورت سفارش آپشن 1,400 دلاری AWD چرخ‌های هر دو محور از نیروی تولیدی موتور بهره‌مند می‌شوند.

کابین نیسان روگ
کابین تویوتا RAV4

در مقابل تویوتا برای RAV4 2021 قیمتی برابر با 26,050 دلار تعیین کرده است. در زیر کاپوت این کراس‌اوور فوق‌العاده محبوب یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر قرار دارد. این موتور توانایی تولید 203 اسب بخار قدرت و 249 نیوتن متر گشتاور را دارا بوده و در مدل پایه با گیربکس هشت سرعته خودکار ترکیب شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • fayyaz.saeed
    fayyaz.saeed | ۲۳ آبان ۱۳۹۹

    متاسفانه تویوتا توسط یک مشت مغز فسیل اداره میشه

  • zitanix
    zitanix | ۲۱ آبان ۱۳۹۹

    تویوتا دیگه اون تویوتا قدیم نیست...

    • ali_mlk
      ali_mlk | ۲۱ آبان ۱۳۹۹

      دقیقا موافقم، توی آمریکا هم اکثر خریداران علاقه خودشونو به تویوتا از دست دادن، چون خیلی از تکنولوژی و زیبایی داخلی و خارجی عقب مونده نسبت به سایر خودرو سازها و قدرت موتوری هم اکثرا ضعیف هستن و خوب راه نمیرن، و دلیلشونم اینه که ما خودرویی می‌سازیم که خیلی دوامش بیشتره و دیرتر خراب میشه، در حالی که اکثر خودروها 5 سال گارانتی دارن و معمولا بعد از پنج سال دیگه تعویض میشن و مالک یه نمونه جدیدتر میخره و نیازی به دوام نداره، در عوض نیاز به قدرت موتور و تکنولوژی و زیبایی داره چیزی که تویوتا مقاومت میکنه در انجامش

    • ali_mlk
      ali_mlk | ۲۱ آبان ۱۳۹۹

      دقیقا موافقم، توی آمریکا هم اکثر خریداران دیگه طرفدار تویوتا نیستن، چون خیلی از تکنولوژی و زیبایی داخلی و خارجی نسبت به سایر خودرو سازها جا مونده و قدرت موتوری هم اکثرا ضعیف هستن، و دلیلی که میارن اینه که ما خودرویی می‌سازیم که خیلی کیفیتش بیشتره و دیرتر خراب میشه، در حالی که اکثر خودروها 5 سال گارانتی دارن و معمولا بعد از پنج سال دیگه تعویض میشن و مالک یه نمونه جدیدتر میگیره و نیازی به دوام نداره، در عوض نیاز به قدرت موتور و تکنولوژی و زیبایی داره چیزی که تویوتا مقاومت میکنه در انجامش

      • محمد جواد
        محمد جواد | ۲۱ آبان ۱۳۹۹

        داخل ایران کلا داستان فرق میکنه...

مطالب پیشنهادی