ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

مدیر طراحی آئودی و لامبورگینی به BYD چین پیوست

BYD یکی از 10 خودروساز بزرگ کشور چین است و به زودی با مدل S6 پا به خیابان های کشور ما خواهد گذاشت. این شرکت برای آن که از رقبای وطنی خود در زمینه استخدام ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲۱ آبان ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

BYD یکی از 10 خودروساز بزرگ کشور چین است و به زودی با مدل S6 پا به خیابان های کشور ما خواهد گذاشت. این شرکت برای آن که از رقبای وطنی خود در زمینه استخدام بهترین طراحان جهانی عقب نیفتد دست به استخدام ولفگانگ ایگر به عنوان مدیر طراحی زده است.

ایگر سابقه طراحی برای شرکت هایی همچون آئودی-لامبورگینی و آلفا رومئو را در کارنامه خود دارد او در سال 1993 میلادی به عنوان مدیر ارشد بخش طراحی شرکت آلفارومئو منصوب شد.

BYD EGER-2

در سال 1998 به طراحی مدل هایی مختلفی از سئات همچون ایبزا پرداخت، اما در طی یک عقبگرد دوباره به شرکت آلفارومئو برگشت. او در سال 2007 میلادی به عنوان مدیر بخش طراحی شرکت آئودی منصوب شد و تا سال 2013 میلادی کار خود را در این شرکت ادامه داد.

BYD در زمینه تکنولوژی های خودرو نسبت به سایر خودروسازان هموطن خود یک سر و گردن جلوتر است و مدت هاست که مدل های برقی شاخصی نظیر مدل E6 نمونه هیبریدی BYD چین و BYD دنزا (با استفاده از پلت فرم دایملر) را بر روی خط تولید دارد.

BYD EGER-3

گفتنی است که با دعوت نمایندگی BYD در ایران (کارمانیا) امکان بازدید از خطوط تولید این خودروساز چینی برای خبرنگاران ایرانی مهیا شده و در اولین روزهای آذر ماه می توانید شاهد گزارش های اختصاصی دیجیاتو از تاسیسات و محصولات شاخص BYD در شهر شنزن چین باشید.

با توجه به تکنولوژی های پیشرفته این شرکت، استخدام طراحی خلاقی نظیر ولفگانگ ایگر و برنامه های بلند مدت کارمانیا در ایران، بعید نیست که روزی در ایران نیز شاهد عرضه خودروهای سبز و پاک با طراحی شاخص و جذاب توسط BYD باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • afshingm
    afshingm | ۳ شهریور ۱۳۹۶

    چند سال دیگه ماشینای چینی میرسن به سطح ماشین های جهانی و با بنز و بی ام و و دیگران رقابت میکنند و ما همچنان در حال تولید تیبا خواهیم بود ! (به فعل آینده توجه ویژه شود!)

  • بهداد
    بهداد | ۲۱ آبان ۱۳۹۵

    والا من توی شهرهای بزرگ چین از هر ۵۰۰ تا ماشین یه دونه چینی نمیبینم ...بعشم فکر نکنید مثل دوبی با ۵ درصد عوارض گمرکی میتونن ماشین وارد کنن... نه حدود ۸۰ درصد گمرکی داره ماشین خارجی توی چین .. ولی خدا شاهده پورش و آئودی و مرسدس و ب ام و انقدر اینجا زیاد که یک صدمش ماشین چینی نمی بینید ... همشونم عشق آیفون ازدم یه آیفون دستشونه ولی توی حومه فقرا ماشین چینی هم سوار میشن و گوشی هواوی هم دست میگیرن

  • سامان
    سامان | ۲۱ آبان ۱۳۹۵

    همه از رو ما دارن رد میشن ?

  • فرزین
    فرزین | ۲۱ آبان ۱۳۹۵

    شتر در خواب بیند خودرو سبز و پاک

  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۲۱ آبان ۱۳۹۵

    اینطور ک میشه حدس زد ... قیمتاش فک نکنم زیر 80 تومن باشه???

مطالب پیشنهادی