ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دارندگان سرفس پرو 4 برای حل مشکل نمایشگر، تبلت خود را در فریزر می گذارند

صدها نفر از دارندگان سرفس پرو 4 مایکروسافت اخیراً با مشکل سو سو زدن نمایشگر تبلت شان مواجه شده اند. یکی از پست های فروم پشتیبانی مایکروسافت نشان می دهد که این مشکل، از یک ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

صدها نفر از دارندگان سرفس پرو 4 مایکروسافت اخیراً با مشکل سو سو زدن نمایشگر تبلت شان مواجه شده اند. یکی از پست های فروم پشتیبانی مایکروسافت نشان می دهد که این مشکل، از یک سال پیش برای بسیاری از خریداران سرفس پرو 4 درسرساز بوده و عموم دیوایس های تحت تاثیر قرار گرفته، مشمول گارانتی نیستند. وب سایت Flickergate که انتشار گزارش های مربوط به چنین مشکلاتی را برعهده دارد می گوید حداقل 1600 دارنده سرفس پرو با مشکل سو سو زدن نمایشگر مواجه شده اند.

مشکل نمایشگر سرفس پرو ظاهراً به سخت افزار ارتباط داشته و زمانی رخ می دهد که دمای دستگاه هنگام استفاده افزایش پیدا کرده باشد. یکی از سخنگویان مایکروسافت اخیراً از این مشکل ابراز آگاهی کرده و گفته: «ما آگاهیم که برخی مشتریان، سو سو زدن نمایشگر سرفس پرو 4 را تجربه کرده اند و در حال بررسی موضوع از نزدیک هستیم.»

بعضی از خریداران سرفس پرو 4 برای حل موقت مشکل سو سو زدن نمایشگر، تبلت خود را درون فریزر قرار می دهند. یکی از کاربران می گوید با قرار دادن تبلت در فریزر به مدت 10 دقیقه، می تواند پیش از بروز مجدد مشکل، برای نیم ساعت از دستگاه استفاده کند. شخصی دیگر نیز ویدیویی منتشر کرده که نشان می دهد به محض قرار دادن سرفس پرو 4 در فریزر، مشکل نمایشگر متوقف می شود.

همانطور که بالاتر نیز اشاره شد، این مشکل کاملاً به سخت افزار ارتباط دارد و مایکروسافت قادر به برطرف سازی آن با یک به روزرسانی نرم افزاری نخواهد بود. در حال حاضر، کمتر از 1 درصد از دیوایس های سرفس پرو 4 موجود در بازار تحت تاثیر قرار گرفته اند. در حالی که مایکروسافت از مشتریان خود می خواهد که با واحد پشتیبانی اش تماس حاصل کنند، گارانتی اکثر دیوایس ها هنگامی که این مشکل شروع به خودنمایی کرد به پایان رسیده بود.

برخی کاربران ظاهراً مجبور به پرداخت 800 دلار شده اند تا مایکروسافت مشکل سخت افزاری دستگاه خارج از گارانتی شان را برطرف سازد. گروه Flickergate می گوید سرفس پرو 4، به عنوان محصولی پریمیوم قیمت گذاری و تبلیغ شده و به همین خاطر، مایکروسافت باید سریعاً راهکاری برای حل مشکل یافته یا فراخوانی برای جمع آوری دستگاه های آسیب پذیر منتشر کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی