ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

تعامل داده محور با کاربران؛ همکاری مشترک متریکس و پوشه

همکاری بین پلتفرم مارکتینگ اتومیشن پوشه و پلتفرم آنالیز موبایل مارکتینگ متریکس یک فرصت برای تعامل داده محور با مخاطبان را ایجاد کرده است. این فرصت برای صاحبان اپلیکیشن‌ها و کمپین منیجرها فراهم آمده است ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

همکاری بین پلتفرم مارکتینگ اتومیشن پوشه و پلتفرم آنالیز موبایل مارکتینگ متریکس یک فرصت برای تعامل داده محور با مخاطبان را ایجاد کرده است. این فرصت برای صاحبان اپلیکیشن‌ها و کمپین منیجرها فراهم آمده است تا به راحتی از طریق داشبورد متریکس حساب کاربری و اپلیکیشن خود را در پلتفرم پوشه بسازند و سپس با استفاده از منابع جذب و رخدادهایی که در متریکس داشتند، دسته‌بندی‌های دقیق و پوش نوتیفیکیشن‌های هدفمند و شخصی‌سازی شده (Personalize) را در سیستم مارکتینگ اتومیشن پوشه ایجاد کنند. پس از آن با دسته‌های گوناگون مشتریان از طریق کانال‌های متنوع ارتباطی مانند انواع پوش، sms و ایمیل، ارتباط برقرار کنند و از این راه، نرخ بازگشت و تعامل مشتری با اپلیکیشن را افزایش دهند.

متریکس یک پلتفرم تحلیل و آنالیز موبایل مارکتینگ، اتریبیوشن موبایلی و فعال در زمینه مقابله با تقلب در تبلیغات موبایل است که به شما کمک می‌کند با قدرت داده‌ها تصمیم‌گیری کنید. این پلتفرم به صاحبان اپلیکیشن‌ها این امکان را می‌دهد تا بهترین استراتژی بازاریابی را با توجه به رفتار کاربران درون اپلیکیشن خود اتخاذ کنند.

پوشه یک ابزار مارکتینگ اتومیشن است که با شعار «تعامل هوشمندانه با مخاطب» به بررسی رفتار کاربران می‌پردازد و با تحلیل و دسته‌بندی آن‌ها به صاحبان کسب‌و‌کارها این امکان را می‌دهد که با ایجاد کمپین‌های خودکار، در بسترهای مختلف از جمله پوش نوتیفیکیشن موبایل و وب، ایمیل و پیامک، ارتباط موثرتر و پایدارتری را با مشتریان خود برقرار سازند.

اکنون در به‌روزرسانی جدید متریکس و پوشه، بین پلتفرم مارکتینگ اتومیشن پوشه و پلتفرم آنالیز موبایل مارکتینگ متریکس همکاری گسترده‌ای صورت گرفته است که حاصل آن، ظهور ابزاری برای راحت‌تر کردن کار دیجیتال مارکترها، اپ مارکترها و موبایل مارکترهاست

 

شرح امکانات حاصل از این همکاری دوجانبه

۱. امکان ساختن حساب کاربری و اپلیکیشن در پوشه از طریق داشبورد متریکس

در حال حاضر به راحتی می‌توانید با فعال کردن یک گزینه در داشبورد متریکس در پنل پوشه حساب کاربری جدید بسازید و از امکانات پوشه نظیر ارسال پوش نوتیفیکیشن و ارسال ایمیل و ارسال SMS استفاده کنید.

۲. امکان ارسال پوش، ایمیل و SMS

اکنون به آسانی می‌توانید با پیاده‌سازی یک کتابخانه مشترک در متریکس و پوشه (PushMetrix) از تمام امکانات هر دو داشبورد متریکس و پوشه استفاده کنید.

۳. امکان ارسال داده‌های اتریبیوشن و رخدادها به پلتفرم پوشه

در این به‌روزرسانی، به سادگی و بدون هیچ دغدغه‌ای می‌توانید داده‌های اتریبیوشن و همچنین رخدادهای خود را که در داشبورد متریکس دارید، برای پوشه ارسال کنید، در داشبورد پوشه به وسیله این داده‌ها کاربران خود را دسته‌بندی نمایید، از این دسته‌بندی‌ها برای ارسال پیام استفاده کنید و در نهایت یک تعامل داده محور با کاربران داشته باشید.

۴. اضافه شدن امکانات ارسال پوش

با وجود امکانات تازه، پس از پیاده‌سازی کتابخانه PushMetrix و اتصال داشبورد متریکس به داشبورد پوشه، تمام امکانات ارسال پوش نوتیفیکیشن، ایمیل و پیامک در اختیار شما قرار می‌گیرد و به راحتی می‌توانید از این قابلیت‌ها هم استفاده کنید.

انواع داده‌هایی که می‌توان برای ایجاد دسته‌بندی از سوی متریکس در پوشه انتخاب کرد، به دو دسته منابع جذب (Attributions) و رخدادها (Events) تقسیم می‌شود:

۱. رخدادها (Events) به تمام فعالیت‌هایی گفته می‌شود که در اپلیکیشن با توجه به رفتار کاربران مشخص شده و سپس در متریکس تعریف می‌شود. به طور مثال: باز کردن اپلیکیشن، کلیک بر روی یک دکمه، اضافه کردن یک کالا به سبد، پرداخت و...

۲. منابع جذب شامل چهار لایه منبع (Source)، کمپین (Campaign)، گروه تبلیغات (AdGroup) و خلاقه یا محتوای تبلیغات (Creative) هستند.

 

چگونگی استفاده از امکانات integration پوشه و متریکس

برای استفاده از امکانات integration پوشه و متریکس، ابتدا باید در پنل متریکس در بخش تنظیمات پوش، اتصال اپلیکیشن خود در متریکس به پنل پوشه را فعال کنید تا با ایمیل شما و package name اپلیکیشن مورد نظر در پنل پوشه یک حساب کاربری و یک اپلیکیشن ساخته شود. سپس با استفاده از کلیدی که دریافت می‌کنید کتابخانه مشترک PushMetrix را در اپلیکیشن خود با کمترین تغییرات نسبت به کتابخانه Metrix پیاده‌سازی کنید.

در این مرحله با استفاده از ایمیل تنظیم عبور به پنل پوشه‌ اختصاصی خودتان نیز دسترسی خواهید داشت. سپس در همین بخش، تنظیمات پوش، ارسال اطلاعات اتریبیوشن و رخدادها را که به صورت جدا در پنل متریکس تعبیه شده است فعال کنید تا متریکس داده‌های شما را برای پوشه نیز ارسال کند. در این مرحله، می‌توانید از تمامی امکانات پوشه استفاده کنید و با رفتن به صفحه دسته‌بندی‌ها، داده‌های اتریبیوشن‌ و رویدادهای تعریف شده در متریکس را مشاهده و انتخاب نمایید. همچنین از این طریق می‌توانید دسته‌بندی‌های متفاوتی را ایجاد کنید. پس از این کار می‌توانید برای این دسته‌بندی‌ها، انواع پوش نوتیفیکیشن عادی، اتوماتیک، ایمیل و SMS را تعریف و ارسال کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی