ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تفاوت خرید خودرو در ایران و آلمان به روایت کارشناس فروش ایرانی ب ام و [تماشا کنید]

با توجه به رقابت سختی که در بازارهای بین المللی وجود دارد، خودروسازان مختلف مجبور هستند برای جلب نظر مثبت مشتریان، کیفیت خدمات خود را در سطحی مطلوب حفظ نموده و همواره در راستای بهبود ...

فریبرز رفیعی
نوشته شده توسط فریبرز رفیعی | ۱۰ آبان ۱۳۹۸ | ۲۱:۰۰

با توجه به رقابت سختی که در بازارهای بین المللی وجود دارد، خودروسازان مختلف مجبور هستند برای جلب نظر مثبت مشتریان، کیفیت خدمات خود را در سطحی مطلوب حفظ نموده و همواره در راستای بهبود آن تلاش کنند. وجود چنین شرایطی همیشه به نفع مشتریان تمام می شود، چرا که در صورت نارضایتی از یک برند خاص، آنها می توانند به سراغ انبوهی از برندها از کشورها و فرهنگ های متفاوت بروند.

برای مشتری نگون بخت ایرانی چنین موضوعی هیچ معنا و مفهومی ندارد، چرا که در بازاری محدود سرانجام در چنگال یکی از شرکت های عمدتا داخلی گرفتار خواهد شد! به عنوان نمونه خرید یک خودروی صفر کیلومتر را تصور کنید، در این حالت چند راه پیش رو دارید.

در حالت اول باید به سراغ سایت های فروش رفته و شانس خود را در یکی از طرح های پیش فروش یا فروش فوری امتحان کنید. در صورت موفقیت در هر یک از این طرح ها که گاه احتمال موفقیتتان در آن به یک به 80 میلیون نفر می رسد (!)، باید دوران پر استرسی را تا زمان دریافت خودروی خود تحمل کنید.

closed

در حالت دوم می توانید به نمایندگی مراجعه کرده و با بررسی چشمی مدل های موجود در سالن یکی از گزینه های محدود موجود را انتخاب نموده و فرایندهای خرید نقدی یا اقساطی را طی کنید.

در حالت سوم که این روزها بیشتر رواج داشته و هزینه بیشتری را روی دوش شما می گذارد، باید مستقیم به بازار بروید و گزینه دلخواه خود را چند میلیون تومان گران تر خریداری کنید.

همانطور که مشاهده می کنید، در هیچ یک از این حالت ها نه تنها تجربه ای لذت بخش برای مشتریان رقم زده نمی شود، بلکه در مواردی دردسرهایی بزرگ دامان آنها را نیز می گیرد. این مساله درباره خودروهای خارجی نیز کمابیش صادق بوده و کم نبوده مواردی که خریداران چنین مدل هایی نیز با مشکلاتی بزرگ روبرو شده اند.

اما در آن سوی دنیا شرکت های خودروساز و البته نمایندگی های مجاز آنها سعی می کنند بهترین تجربه از خرید اتومبیل را برای مشتریان فراهم کنند. رانندگی آزمایشی یا به قول ما دور زدن با مدلی دقیقا شبیه به آنچه که مشتریان قصد خریدشان را دارند، یکی از اتفاقات مرسوم در بین برخی خودروسازان تراز اول جهانی است.

در ویدیوی کوتاه زیر می توانید ببینید که شرکتی مثل ب ام و تا چه حد به مشتریان احترام گذاشته و چگونه می خواهد نظر مثبت خریداران کراس اوور X5 را جلب کند. این ویدیو توسط کارشناس فروش ایرانی الاصل یکی از نمایندگی های ب ام و در آلمان به طور اختصاصی برای دیجیاتو ضبط شده و تماشای آن به شدت به خریداران مدل های خارجی در ایران پیشنهاد می شود!

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۱ آبان ۱۳۹۸

    لطفا از ویدیوهای بعدی بهش بگین که اگه میشه، گوشی رو افقی بگیره واسه فیلمبرداری. توی دسکتاپ اصلا جالب نمیاد.

    • فریبرز رفیعی
      فریبرز رفیعی | ۱۱ آبان ۱۳۹۸

      حتما برای ویدیو بعد ملاحضه میشه??

  • Erfanalone۹۲
    Erfanalone۹۲ | ۱۱ آبان ۱۳۹۸

    دوس دارم ببینم اون جناب لرد که همه جا میاد دستمال کشی خودروسازی ایرانو میکنه و کلا حزب اللهی محضه چه دفاعیه ای واسه ایران خودرو و سایپا نوشته ????البته اگه روش بشه کامنت بذاره چون میدونم تو همه پستا حضور داره

  • hamed_a
    hamed_a | ۱۱ آبان ۱۳۹۸

    لطفا امکان دانلود ویدیو برای بارگذاری توی شبکه های اجتماعی رو قرار بدین

    • فریبرز رفیعی
      فریبرز رفیعی | ۱۱ آبان ۱۳۹۸

      میتونید به اینستاگرام مراجعه کنید fariborzrf??

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی