ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

گوگل از اوایل سال ۲۰۱۷ نمایش تبلیغات مبتنی بر فلش را متوقف خواهد کرد

تردیدی وجود ندارد که جایگزین کردن HTML5 به جای فلش برای نمایش ویدیو در یوتوب، یکی از عمده ترین دلایل گسترش استفاده و همه گیری این زبان نشانه گذاری به حساب می آید. گوگل حالا باز هم ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۳:۱۵

تردیدی وجود ندارد که جایگزین کردن HTML5 به جای فلش برای نمایش ویدیو در یوتوب، یکی از عمده ترین دلایل گسترش استفاده و همه گیری این زبان نشانه گذاری به حساب می آید. گوگل حالا باز هم تصمیم گرفته استفاده از این فرمت را باز هم محدودتر نماید و بر همین اساس اعلام کرده سرویس AdWords از تاریخ ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ استفاده از فلش برای نمایش تبلیغات را متوقف خواهد کرد.

این تصمیم البته چندان هم غافلگیرانه به نظر نمی رسد، چرا که گوگل از سال گذشته برخی از تبلیغات مبتنی بر فلش را هنگام آپلود شدن روی سرویس AdWords به شکل خودکار به HTML5 تبدیل می کرد.

صفحه گوگل پلاس AdWords در توضیح تغییر مورد بحث می گوید: «برای بهبود تجربه کاربری ارائه شده روی ابزارهای مختلف، سرویس های Google Display Network و DoubleClick Digital Marketing به شکل کامل به HTML5 روی خواهند آورد.»

گوگل البته روند انتقال به HTML5 را از ۱۰ تیر ۹۵ آغاز می کند و از این تاریخ به بعد دیگر امکان آپلود فایل های فلش روی سرویس های AdWords و DoubleClick Digital Marketing وجود نخواهد داشت و ۶ ماه پس از این تاریخ نیز پشتیبانی و نمایش فرمت فلش به طور کامل متوقف خواهد شد.

در پایان لازم است بدانید که شرکت ساکن مانتین ویو یک راهنمای اینترنتی تدارک دیده تا کاربران با استفاده از آن بتوانند خود را با تغییر یاد شده هماهنگ کرده و نحوه استفاده از HTML5 به جای فرمت پیشین را مشاهده نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی