ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایرانسل فعالیت آزمایشی مرکز ارتباط با مشتریان، ویژه ناشنوایان را آغاز کرد

در روز ناشنوایان (۹ مهر ماه) ایرانسل از مرکز ارتباط با مشتریان ویژه ناشنوایان رونمایی کرد، مرکزی که در حال حاضر با چند مترجم متخصص به زبان اشاره اداره می‌شود و تماس تصویری بین مشترکین ناشنوا ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۷

در روز ناشنوایان (۹ مهر ماه) ایرانسل از مرکز ارتباط با مشتریان ویژه ناشنوایان رونمایی کرد، مرکزی که در حال حاضر با چند مترجم متخصص به زبان اشاره اداره می‌شود و تماس تصویری بین مشترکین ناشنوا و این افراد صورت می‌گیرد تا راهنمایی‌های لازم به آنها با زبان خود ناشنوایان انجام شود.

به گزارش دیجیاتو، صبح امروز در ساختمان مرکزی ارتباط با مشتریان ایرانسل مراسم افتتاحیه مرکز ارتباط با مشتریان ویژه ناشنوایان با حضور مدیرعامل ایرانسل و چند تن از فعالین حوزه ناشنوایان کشور برگزار شد. در این مراسم اعلام شد که ایرانسل در راستای مسئولیت اجتماعی خود این مرکز را به صورت آزمایشی راه‌اندازی کرده و امید می‌رود تا با حل مشکلات و همکاری نهادهای دیگر، آنها بتوانند این مرکز را برای جمعیت «یک میلیونی ناشنوا و یا کم شنوای کشور» توسعه ببخشند.

مدیرعامل ایرانسل «بیژن عباسی آرند» در این مراسم تاکید کرد که ایرانسل توجه زیادی به اقشار مختلف جامعه از جمله ناشنوایان دارد و می‌خواهد خدمات و سرویس‌های خود را به همه این اقشار ارائه دهد. به گفته عباسی آنها برنامه بلند مدتی برای راه‌اندازی چنین سرویس‌هایی دارند: «زیرساختی که ما هم‌اکنون تهیه کردیم امکان رشد و توسعه و راه‌اندازی در بسترهای دیگر را نیز دارد. از همینجا از تمامی بخش‌های مختلف دولتی و حاکمیتی دعوت می‌کنم که از این زیرساخت دیدن کرده و از مزایای آن برای شهروندان ناشنوا استفاده کنند. این عزیزان به راه‌های ارتباطی قوی‌تری نیازمند هستند تا بتوانند زندگی آسوده‌تری داشته باشند.»

عباسی تاکید دارد رسالت تمامی شرکت‌های فناوری در دنیا به سمت آسایش و سهولت زندگی مشترکین خود پیش می‌رود و آنها در ایرانسل نیز چنین موضوعی را دنبال می‌کنند. به گفته عباسی ایرانسل با توسعه 5G و تجاری سازی آن در آینده نزدیک نیز قصد دارد این فناوری را هرچه سریع‌تر به دست تمام مردم ایران برساند و از مزایای آن، ایرانیان را بهره‌مند کند.

عباسی در پاسخ به این پرسش دیجیاتو مبنی بر اینکه آنها قصد دارند مرکز ارتباط با مشتریان ناشنوای خود را چطور توسعه ببخشند و آیا قصد ورود به حوزه‌های دیگر هم دارند یا خیر گفت: «امیدواریم این مرکز به زودی بتواند از مرحله آزمایشی گذر کند و با داشتن نیروهای بیشتر در آن، به یک مرکز مجهز و کامل برای ناشنوایان تبدیل شود. ایرانسل با توسعه هوش مصنوعی و مسائلی از این قبیل نیز قصد دارد که خدمات متنوعی به افرادی که دارای معلولیت هستند ارائه کند و با استارتاپ‌های این حوزه نیز همکاری خواهد کرد.»

«محمد علی مقدم» معاون خدمات ارتباط با مشتریان ایرانسل در این مراسم اعلام کرد: «باید بتوان با زبان خود ناشنوایان به آنها خدمت رسانی کرد. با صد ناشنوای عضو انجمن های مرتبط فاز آزمایشی این طرح را راه اندازی کردیم.» او ضمن ابراز امیدواری نسبت به توسعه این سرویس از استخدام چند مترجم متخصص در حوزه زبان اشاره توسط مرکز ایرانسل خبر داد که در زمان راه‌اندازی فاز نهایی، این تعداد بیشتر هم خواهد شد.

«حامد عابدین زاده» رییس هیات مدیره انجمن ناشنوایان ایران در این مراسم ابراز امیدواری کرد که این طرح آزمایشی یک طرح دائمی شود و ابراز امیدواری کرد که دیگر سازمانهای کشور نیز از ایرانسل الگوبرداری کنند و خدمات خود را به ناشنوایان ارائه دهند.

«محبوبه حلاجیان» مدیر کمیته بانوان شبکه ملی ناشنوایان نیز در ادامه این مراسم اذعان داشت زنان و مردان ناشنوا در مسائل سلامت و ارتباط با پزشکان مشکل دارند و ایرانسل میتواند به آنها در برقراری این نوع ارتباطات کمک شایانی کند.

این مرکز با برقراری اولین تماس یک ناشنوا به مجموعه در ظهر امروز به طور رسمی آغاز به کار کرد و امید می‌رود که به زودی بتواند فاز آزمایشی خود را بگذارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی