ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پارمیس
رپورتاژ آگهی

مزایا نرم افزار دریافت و پرداخت و آموزش دریافت CSR پارمیس

استفاده از نرم افزار دریافت و پرداخت پارمیس، می­تواند کمک بزرگی به گرفتن تصمیمی هوشمندانه براساس داده­‌هایی دقیق باشد.

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس، در طول دو دهه فعالیت مصرانه و بی­­­دریغ خود، موفق به تولید و عرضه نرم افزارهای حسابداری بسیار کاربردی و باکیفیتی شده است. این سازمان وزین، با در اختیار داشتن تیمی کاردان و توانمند و استفاده از جدیدترین روش­های حسابداری در دنیا با قدرت به سمت پاسخگویی به نیازها و اهداف صاحبان مشاغل مختلف پیش می­رود.

استفاده از نرم افزار دریافت و پرداخت پارمیس، می­تواند کمک بزرگی به گرفتن تصمیمی هوشمندانه براساس داده­هایی دقیق و قابل اعتماد و رسیدن به پیشرفتی قابل توجه در حوزه کاری مربوطه باشد.

گواهی دیجیتال CSR چیست؟

یکی از موارد مطرح و چالش­برانگیز برای سازمان­ها یا حسابداران، بحث گواهی دیجیتال CSR است. با استفاده از مهر سازمانی  می­توان حفظ امنیت سندها و داده­ها را تا حد قابل توجهی تضمین کرد. در واقع، گواهی دیجیتال CSR راهی برای افزایش و تأیید اعتبار  اسناد صادر­شده و همین طور پیام الکترونیک در سازمان­ها به شمار می­رود.

اخذ گواهی دیجیتال CSR بسیار آسان بوده و امکان انجام آن به صورت اینترنتی برای متقاضیان فراهم است. برای دسترسی به گواهی دیجیتال CSR باید از طریق مرورگر گوگل سیستم خود وارد سامانه­ای تحت عنوانwww.gica.ir شده و عملیات لازم برای دریافت گواهی دیجیتال CSR را در آن انجام دهید.

بعد از ورود به سامانه اخذ گواهی دیجیتال CSR از طریق نام کاربری و پسورد و انجام مواردی از جمله انتخاب مدت اعتبار یکساله یا دوساله گواهی دیجیتال CSR فرم­هایی برایتان نمایش داده می­شوند. تمامی این فرم­های موجود در سایت را باید جهت دریافت گواهی دیجیتال CSR آن هم با دقت و بدون هیچ خطایی تکمیل بفرمایید.

در واقع، در این فرم­ها باید اطلاعاتی مهم از جمله ملیت، شماره تماس تلفن­همراه، نام تجاری شرکت و مواردی از این قبیل را وارد کنید. در انتهای کار دریافت گواهی دیجیتال CSR و پس از درج تمامی موارد درخواستی در فرم­های موجود در سامانه و کلیک بر روی گزینه­ای تحت عنوان ثبت درخواست، حال باید برای پرداخت هزینه مورد­نظر اقدام فرمایید. پس از اتمام این کار، کد رهگیری به شما نمایش داده می­شود که با در دست داشتن آن باید به دفاتر اسناد رسمی مراجعه کرده و با ارائه این کد رهگیری، فایل توکن را از کارکنان این دفاتر دریافت بفرمایید.

شناسه یکتای حافظه مالیاتی چیست؟

اگر در سمت حسابدار یا مدیر در شرکتی مشغول به کار هستید، مطمئناٌ با عبارت "شناسه یکتای حافظه مالیاتی" غریبه نیستید.  شناسه­ای بسیار مهم و کاربردی که در صوت عدم دسترسی به آن صدور فاکتور برای مشتری امکان­پذیر نیست. باید بگوییم که شناسه یکتای حافظه مالیاتی از جانب سازمان امور مالیاتی در دسترس افراد حقیقی و حقوقی و مودیان قرار گرفته و حفظ آن از واجبات است.

شناسه یکتای حافظه مالیاتی ترکیبی از تعدادی عدد و حروف لاتین بوده که تنها شش رقم دارد. مورد مهم این­که، شناسه یکتای حافظه مالیاتی افراد و سازمان­های مختلف با یکدیگر تفاوت داشته و برای هر یک شناسه یکتای حافظه مالیاتی جداگانه ای صادر می­گردد. بعد از دریافت شناسه یکتای حافظه مالیاتی ملزم به درج آن در نرم افزار حسابداری مورد استفاده خود در شرکت هستید. به این ترتیب، و با درج شناسه یکتای حافظه مالیاتی در نرم افزار تمامی صورتحساب­های سازمان شما به صورت خودکار در سامانه مودیان ثبت می­گردد.

اقدامات لازم برای دریافت شناسه یکتای مالیاتی

شیوه دریافت شناسه یکتای مالیاتی، یکی از موارد مهمی است که این روزها صاحبان کسب­وکار و مودیان با آن درگیر هستند. در رابطه با نحوه اخذ این کد مهم باید عرض کنیم که، قدم نخست ورود به سامانه سازمان امور مالیاتی به نشانی اینترنتی www. Tax.gov.ir است.

با ورود به این وبسایت جامع، نوبت به درج کلیه اطلاعات درخواستی در فیلدهای مربوطه می­­رسد. فقط فراموش نکنید که، اگر اشتباهی در زمان درج اطلاعات داشتید، فرصت ویرایش نیز به شما داده می­شود. در انتها و بعد از فشردن کلید تأیید نهایی نیاز به انجام هیچ کار خاصی نبوده و ادامه جریان اخذ این شناسه بر عهده سازمان امور مالیاتی کشور است.

مورد قابل ذکر این­که، برای دریافت شمانه یکتای مالیاتی هیچ نیازی به پرداخت وجه ندارید. در واقع، این کد به صورت کاملاٌ رایگان در اختیار شما عزیزان متقاضی قرار می­گیرد. دقت داشته باشید که، دریافت این کد برای تمامی صاحبان مشاغل الزامی بوده و در صورت عدم توجه عواقب آن از جمله شناخته­شدن به عنوان مجرم گریبان­گیر خود فرد یا سازمان است.

امکانات نرم افزار دریافت و پرداخت پارمیس

نرم افزار دریافت و پرداخت پارمیس، در حال حاضر، کنترل و مدیریت نقدینگی شرکت، کلیه اوراق بهادار، سندهای مالی، مبالغ نقدی بانک و همین­طور صندوق­ها ذهن مدیران و صاحبان کسب­وکارهای مختلف را به خود مشغول کرده است. فرایند صدور سند آن هم به صورت دستی واقعاٌ منسوخ شده و به کار نمی­آید. اما از طریق نرم افزار دریافت و پرداخت، می­توان تمامی سندهای مالی را شکل کاملاٌ خودکار و مکانیزه ایجاد کرد.  در این بخش از نوشته حاضر، به ذکر ویژگی­های خاص و منحصربه­فرد نرم افزار دریافت و پرداخت پارمیس برای شما می­پردازیم.

  • مدیریت چک­های بانکی

همواره یکی از دغدغه­های صاحبان مشاغل در رابطه با چک و سررسید آن­هاست. اما با وجود نرم افزار دریافت و پرداخت پارمیس، می توانید به راحتی فرآیندهای مربوط به چک را کنترل و مدیریت بفرمایید.

  • ارائه گزارش­های دقیق مالی

به کمک نرم افزار دریافت و پرداخت پارمیس امکان اخذ گزارش­های مالی و مدیریتی به روز برای کارفرمایان فراهم است. از طریق این گزارش­هاست که، صاحبان کسب­وکار می­توانند بهترین تصمیم­ها را برای سازمان خود بگیرند. از میان این گزارشات قابل ثبت در نرم افزار دریافت و پرداخت می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.کلیه گزارشات مرتبط با هزینه­ها و اسناد اخذ­شده در دوره زمانی و مشتری خاص در نرم افزار دریافت و پرداخت

2. گزارش­هایی جداگانه از تنخواه­ها، صندوق­ها و همین­طور مانده حساب در نرم افزار دریافت و پرداخت

3. درج گزارش­هایی از میزان نقدینگی موجود در صندوق­ها و بانک­ها در آینده

  • عودت و ثبت اسناد تصمیمی

شاید شما هم به عنوان مدیر یک مجموعه، با چالش­ها و دردسرهایی در رابطه با کنترل و مدیریت سندهای تضمینی روبرو هستید.  اما با دسترسی به نرم افزار دریافت و پرداخت دیگر جای هیچ­گونه نگرانی در این رابطه نبوده و شما به راحتی قادر به عودت و همین­طور ثبت کردن کلیه این اسناد هستید.

  • صادر کردن انواع صورتحساب

به کمک نرم افزار دریافت و پرداخت پارمیس، ثبت تمامی پرداختی­ها و دریافتی­ها به آسانی آب خوردن انجام می­شود. به این ترتیب، و با استفاده از نرم افزار دریافت و پرداخت، به میزان زیادی در وقت و انرژی مصرفی صرفه­جویی می­کنید.

جمع ­بندی

شاید شما نیز اطلاعات زیادی در رابطه با مهر سازمانی و شناسه یکتای حافظه مالیاتی نداشته و حتی نیاز به آشنایی بیشتر با روند دریافت این دو مورد مهم داشته باشید. اما تا زمانی که تیم پارمیس در کنار شماست هیچ­گونه نگرانی به خود راه ندهید. کافیست با تیم کارشناسان ما تماس گرفته و هر سؤالی در رابطه با امضای دیجیتال یا شناسه یکتای حافظه مالیاتی داشتید از آن­ها بپرسید.

تیم کارشناسان پارمیس، با جان و دل پاسخگوی شما بوده و راهنمایی­های لازم را در جهت آشنایی بیشتر با این موارد و یا نحوه دریافت آن­ها برایتان به عمل می­آورند. برای خرید و دریافت نمایندگی محصولات پارمیس می‌توانید به سایت www.ParmisIT.com و یا با شماره 02187758  تماس حاصل فرمایید.


دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی