ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دیجی اکسپرس
فناوری ایران

رئیس هیئت مدیره دیجی‌کالا: دیجی اکسپرس به کسب‌وکارهای نیازمند دلیوری خدمات خواهد داد

رئیس هیئت مدیره دیجی‌کالا در گفتگو با دیجیاتو اعلام کرد دیجی اکسپرس در آینده‌ای نزدیک به تمامی فروشگاه‌های اینترنتی، اینستاگرامی و هر کسب‌وکاری که نیاز به دلیوری محصولات خود دارد، خدمات ارائه خواهد کرد. تحویل ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۵

رئیس هیئت مدیره دیجی‌کالا در گفتگو با دیجیاتو اعلام کرد دیجی اکسپرس در آینده‌ای نزدیک به تمامی فروشگاه‌های اینترنتی، اینستاگرامی و هر کسب‌وکاری که نیاز به دلیوری محصولات خود دارد، خدمات ارائه خواهد کرد. تحویل محصولات با دقت بیشتر و هزینه کمتر، مزیت دیجی‌اکسپرس برای این دسته از کسب‌وکارها خواهد بود.

«سعید محمدی» در لایو اینستاگرامی دیجیاتو، از دیجی‌اکسپرس به عنوان بازوی لجستیکی دیجی‌کالا یاد کرد و گفت:

«حرکت دنیا به سمت کوییک کامرس و وابستگی این مدل به قابلیت‌های لجستیکی، باعث شد تا دیجی اکسپرس از دل دیجی‌کالا اسپین آف شود تا پاسخگوی نیازهای لجستیکی باشد. این شرکت مستقل بوده و شامل زیرمجموعه‌ها و سرویس‌های مختلفی می‌شود.»

به گفته وی سرویس لجستیکی که از 15 سال گذشته تا به امروز وظیفه تحویل بسته‌های دیجی‌کالا را برعهده داشته زیرمجموعه این پلتفرم قرار گرفته است. به گفته وی افراد در دیجی اکسپرس می‌توانند به صورت پاره وقت و در محدوده دلخواه خود فعالیت کنند. سرویس آن-دیمند (براساس تقاضا) دلیوری نیز به موازات دیجی‌کالا جت راه‌اندازی شده و سفارش‌های دیجی‌کالا جت با این سرویس عرضه می‌شود.

محمدی در پاسخ به سوال دیجیاتو مبنی بر اینکه چه تعداد نیرو در این پلتفرم فعال هستند، اظهار داشت تاکنون چند هزار نفر برای فعالیت در این سرویس ثبت نام کرده و بخشی از آن‌ها فعال هستند.

رئیس هیئت مدیره دیجی‌کالا با اشاره به آینده فعالیت دیجی اکسپرس، گفت:

«در آینده‌ای نزدیک به کسب‌وکارهای اینترنتی و اینستاگرامی در حوزه‌های مختلف سرویس خواهیم داد و پاسخگوی نیاز هر کسب‌وکاری که نیاز به دلیوری دارد خواهیم بود. در حال حاضر دیجی اکسپرس به دیجی‌کالا و شرکت‌های زیرمجموعه آن مانند کمدا سرویس داده و به مرور این امر گسترده‌تر خواهد شد.»

او دقت بیشتر و قیمت کمتر دلیوری را از جمله مزایای دیجی اکسپرس برای کسب‌وکارها دانست و افزود: «دیجی اکسپرس روزانه ده‌ها هزار محصول را توزیع می‌کند. زمانی که سفارش‌های کسب‌وکاری که روزانه بایستی 10 کالا به مشتریان خود تحویل وارد چنین شبکه‌ای شود، سبب می‌شود تا این فرایند با دقت بیشتری انجام شده و هزینه کمتری داشته باشد.»

محمدی در پاسخ به سوال دیجیاتو مبنی بر اینکه آیا دیجی‌کالا به حوزه حمل و نقل مسافران ورود پیدا خواهد کرد یا خیر، اظهار داشت در این زمینه هیچ برنامه‌ای ندارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • zerang
    zerang | ۱۲ آبان ۱۴۰۰

    هنوز نمیتونن دوتا محصول رو سر وقت برسونن ۵ روز باید صبر کنی بعد میخواد کمک بقیه کنه ؟‌

مطالب پیشنهادی