ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

مدیرعامل شرکت مخابرات: بخش تلفن ثابت کاملا زیان‌ده است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به چالش‌های پیش روی این مجموعه، اظهار داشت بخش تلفن ثابت شرکت، به طور کامل زیان ده است و بخش سیار نیز علی رغم پیش بینی‌ها، چندان مناسب نیست ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | ۱۵:۴۵

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به چالش‌های پیش روی این مجموعه، اظهار داشت بخش تلفن ثابت شرکت، به طور کامل زیان ده است و بخش سیار نیز علی رغم پیش بینی‌ها، چندان مناسب نیست وموجب عدم توازن در حوزه مخابرات است.

نشست هم‌اندیشی و تقدیر از فعالان عرصه ارتباطات با حضور مدیران ارشد ستادی و مدیران مناطق شرکت مخابرات ایران، به صورت حضوری و ویدیو کنفرانسی در سراسر کشور برگزار شد. در این نشست سلطانی با اشاره به مسیر سخت و پرتلاطمی که شرکت مخابرت ایران تاکنون در زمینه مسائل اقتصادی و توسعه در شرایط تحریم با آن مواجه بوده است گفت: «فعالیت این شرکت علی رغم مسیر سخت و دشوار با مشکلات موجود، افتخار آفرین است.»

او با اشاره به چالش های شرکت مخابرات ایران، اظهار داشت: «در حوزه زیرساخت‌های فنی مانند استهلاک تجهیزات مخابراتی و شرایط تحریم، عدم انجام تعهدات پیمانکاران و عدم مشارکت در نگهداری زیرساخت‌ها توسط FCP ها را موجب می‌شود.»

به گفته سلطانی بخش تلفن ثابت شرکت، به طور کامل زیان ده است و بخش سیار نیز علی رغم پیش بینی ها چندان مناسب نیست وموجب عدم توازن در حوزه مخابرات است.

مدیرعامل مخابرات با بیان اینکه جبران خسارت‌های عمده و زیان‌ها، یکی از اولویت‌های مخابرات است، گفت:

«مطالبات سنواتی از نهادها و سازمان های دولتی، برخی مصوبات و عدم تغیر تعرفه‌ها از جمله مسایلی است که مخابرات با آن مواجه است و با همه توان و قدرت سعی در ایجاد توازن اقتصادی در صنعت مخابرات و محافظت از آن را دارد. در این 12 سال مخابرات 60 هزار میلیارد تومان به دولت پرداخت کرده است. با وجود این مسائل حدود 50 هزار میلیاردتومان درحوزه توسعه، توسط شرکت مخابرات سرمایه گذاری شده است.»

او با بیان آسیب شناسی این مسایل اعتقاد دارد هر شرکتی با این شرایط قطعا به ورشکستگی کامل می‌رسد: «با این استدلال، متاسفانه به اشتباه بحث انحصار مخابرات نیز در این میان مطرح می شود که حقیقتا بی انصافی است.»

سلطانی داشتن مشتریان وفادار و سرمایه‌های انسانی ارزشمند و مطلع با دانش تخصصی را از نقاط قوت مخابرات دانست که موجب شده است شبکه خدمت رسانی قوی‌تر توزیع شوند.

به اعتقاد وی، آن‌ها برای شکار فرصت‌ها نیاز به یک جهش و تحول دارند که این تحول مبنی بر نیاز روزافزون مشتریان به اتصال مطمئن و پایدار با پهنای باند وسیع‌تر، رقابت شدید تامین کنندگان صنعت مخابرات برای همکاری با این شرکت و هدف گذاری‌های دولتی برای شبکه ملی اطلاعات است:

«در کوتاه مدت به دنبال نوآوری در فرایند ستادی برای افزایش بهره وری، در میان مدت با نوآوری در محصولات و خدمات برای توسعه بازار هستیم و در بلند مدت نیز به دنبال همکاری گسترده با بازیگران زیست بوم ارتباطات برای پیشرانی پایدار در صنعت هستیم.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • molavy
    molavy | ۱۶ آبان ۱۴۰۰

    زارت
    ما روی پنج تا خط در خواست فیبر یا وی دی اس ال دادیم جاهای مختلف یکی رو وصل نکردید
    همون بهتر که جمع بشی

مطالب پیشنهادی