ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

برنامه بزرگ فولکس‌واگن برای فروش خودروهای برقی

فولکس‌واگن با راه‌اندازی یک برنامه جدید می‌خواهد نمایندگی‌های خود در آمریکا را برای پذیرش و فروش خودروهای الکتریکی آماده‌تر کند. این برنامه Network Readiness Co-Op نام دارد و برای آن ۲۰ میلیون دلار سرمایه اختصاص ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۰

فولکس‌واگن با راه‌اندازی یک برنامه جدید می‌خواهد نمایندگی‌های خود در آمریکا را برای پذیرش و فروش خودروهای الکتریکی آماده‌تر کند. این برنامه Network Readiness Co-Op نام دارد و برای آن ۲۰ میلیون دلار سرمایه اختصاص یافته است. به گفته فولکس‌واگن این برنامه بیش از ۶۰۰ نمایندگی فعال در آمریکا را در بر می‌گیرد.

بودجه قابل توجه فولکس‌واگن صرف ایجاد و بهبود زیرساخت‌های مربوطه در نمایندگی‌های شرکت در ۵۰ ایالت خواهد شد. تاسیس مراکز خدمات‌دهی و راه‌اندازی شارژرهای پرسرعت در نمایندگی‌ها از جمله مواردی هستند که باید در دستور کار قرار گیرند.

این برنامه تا ژوئن ۲۰۲۲ پیاده‌سازی شده و در مجموع ظرفیت شارژی بالغ بر 23,490 کیلووات را به نمایندگی‌های فولکس واگن اضافه خواهد کرد. علاوه بر این، به موجب این برنامه بیش از ۱۲۶۰ تکنسین مخصوصِ خودروهای برقی تربیت شده و متخصصانی زبده برای رفع ایرادات مرتبط با مدل‌های الکتریکی، مشغول به کار خواهند شد.

مدیر منطقه ای فولکس‌واگن در ایالات متحده یعنی آقای اسکات کیو (Scott Keogh) در اظهارنظری جالب گفته این مشتریان هستند که انقلاب الکتریکی آمریکا را رهبری می‌کنند.

وی در ادامه به نقش نمایندگی‌ها در جذب و هدایت مشتریان ثابت خود به سمت خودروهای الکتریکی نیز اشاره کرده و گفته فولکس‌واگن در این مسیر از آن‌ها به طور کامل حمایت خواهد کرد.

آنطور که آقای کیو اعلام کرده از هر ده خریدار مدل برقی ID.4 نه نفر اولین بار است که اقدام به خرید یک خودروی برقی می‌کنند. از دید آقای کیو این مسئله نشان می‌دهد که خودروهای الکتریکی آینده بسیار درخشانی را پیش روی خود دارند.

فولکس واگن برای زمینه‌سازی پذیرش خودروهای الکتریکی یک برنامه دیگر با نام EV Technician Retention Program تدوین کرده است. همانطور که میتوان حدس زد این برنامه آموزش، تربیت و جذب تکنسین‌های ماهر برای سرویس‌دهی به مدل ID.4 و دیگر خودروهای الکتریکی آتی فولکس‌واگن را هدف گرفته است.

با این برنامه تکنسین‌های شاغل در نمایندگی‌های فولکس‌واگن می‌توانند با گذراندن دوره‌های ویژه و کسب گواهی‌های اختصاصی از افزایش حقوق سالانه تا ۲۰۰۰ دلار بهره‌مند شوند.

بد نیست اشاره کنیم فولکس‌واگن موفق به فروش بیش از ۱۵ هزار دستگاه از مدل تمام الکتریکی ID.4 شده است. از زمان معرفی در ماه مارس ۲۰۲۱، بیش از ۴۰ هزار نفر نسبت به پیش خرید این خودرو اقدام کردند. این را هم اضافه کنیم که بیش از ۸۵ درصد از خریداران ID.4 در ایالات متحده در طرح ۳ سال شارژ رایگان از طریق شبکه شارژ سریع الکتریفای آمریکا ثبت نام کرده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی