ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فونیکس مدیران خودرو
خودرو

فونیکس جایگزین چری شد؛ برند تازه مدیران‌خودرو برای عرضه خودروهای چینی لوکس

مدیران خودرو که پیش از دوران اخیر تحریم ها با دو برند MVM و چری در بازار ایران حضور داشت، پس از بازگشت تحریم های یکجانبه و ظالمه صنعت خودروسازی تصمیم گرفت تا کلیه محصولات ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | ۱۸:۲۳

مدیران خودرو که پیش از دوران اخیر تحریم ها با دو برند MVM و چری در بازار ایران حضور داشت، پس از بازگشت تحریم های یکجانبه و ظالمه صنعت خودروسازی تصمیم گرفت تا کلیه محصولات خود را با نشان MVM عرضه نماید و حالا نیز در تازه ترین اقدام دست به معرفی برند تازه تاسیس فونیکس (FOWNIX) زده است تا نسل جدید محصولات چری را مطابق با آخرین تکنولوژی و امکانات رفاهی این خودروساز چینی در بازار عرضه نماید.

تیگو 8 فونیکس

در نشست خبری ای که شب گذشته در محل هتل اسپیناس برگزار شد، مدیران ارشد ایرانی و چینی و گروه خودروسازی مدیران خودرو ضمن تاکید بر تطابق محصولات برند فونیکس با آخرین دستاوردهای فنی و مهندسی موجود بر لوکس بودن محصولات این برند و عرضه همزمان در بازار ایران و چین تاکید کردند و معرفی برند فونیکس را در راستای رویکرد مدیران خودرو برای تامین نیاز مشتریان پرمیوم قلمداد کردند.

فونیکس آریزو 6 پرو

توسعه مرکز خدمات پس از فروش اختصاصی برای محصولات فونیکس و ارائه گارانتی بلند مدت و خدمات ویژه از جمله برنامه های مدیران خودرو در راستای رضایت مشتریان لوکس پسند فونیکس خواهد بود.

فونیکس آریزو 6 پرو

در ابتدای امر سه خودرو تیگو 8 پرو و تیگو 7 پرو به عنوان اولین محصولات فونیکس در زمستان امسال راهی بازار خواهند شد و برای اوایل سال آینده نیز شاهد عرضه سدان فونیکس آریزو 6 پرو خواهیم بود که می تواند در ادامه حرکت مدل فعلی آریزو 6، عنوان لوکس ترین سدان مونتاژی کشور را برای فونیکس به ارمغان آورد.

گفتنی است که براساس توضیحات ارائه شده در مصاحبه مطبوعاتی توسط آقای شریعت، ریس هیات مدیره مدیران خودرو، استراتژی قیمت گذاری محصولات این شرکت کما فی السابق با هدف فروش به مشتری نهایی و جلوگیری از واسطه گری به همراه ارائه شرایط فروش اقساطی خواهد بود و تفاوتی از این حیث در سبک و سیاق قیمت گذاری محصولا مدیران خودرو پدید نخواهد آمد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی