ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش ویدیویی دیجیاتو از حضور «مبین نت» در تلکام ۱۴۰۰: حرکت به سوی B2B

اقدامات مبین نت در یکی دو سال اخیر نشان می‌دهد که این شرکت دیگر فقط به دنبال این نیست که به عنوان یک سرویس دهنده اینترنت شناخته شود و با یک پوست اندازی تقریبی، قصد ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۵ دی ۱۴۰۰ | ۰۳:۵۵

اقدامات مبین نت در یکی دو سال اخیر نشان می‌دهد که این شرکت دیگر فقط به دنبال این نیست که به عنوان یک سرویس دهنده اینترنت شناخته شود و با یک پوست اندازی تقریبی، قصد دارد تا از یک شرکت ارتباطاتی صرف به یک شرکت بزرگتر شناخته شود و در بازار B2B حرکت کند. حضور مبین نت در نمایشگاه تلکام ۱۴۰۰ و عرضه محصولات مبتنی بر بازار B2B مهر تاییدی بر این ادعا است؛ این شرکت قصد دارد سرویس‌های مختلفی به کسب و کارها ارائه دهد و تمرکزی جدی روی این نوع از سرویس‌های تجاری داشته است.

مبین نت در حال حاضر تبدیل به یک سرویس دهنده B2B بزرگ شده و به عنوان راهبر کسب و کارهای همراه اول نیز شناخته می‌شود. در این ویدیو با مهمترین بخش‌های فعالیت مبین نت آشنا خواهید شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی