ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

«همکال» چطور به کاهش هزینه‌ها و افزایش رضایت مشتریان کسب‌وکارها کمک می‌کند؟

یکی از راه‌هایی که به شرکت‌ها و سازمان‌ها کمک می‌کند تا بر روی فعالیت اصلی خود تمرکز کنند و با این تمرکز، کیفیت خدمات و محصولات خود و همچنین بازار خود را افزایش دهند و ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۸ دی ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

یکی از راه‌هایی که به شرکت‌ها و سازمان‌ها کمک می‌کند تا بر روی فعالیت اصلی خود تمرکز کنند و با این تمرکز، کیفیت خدمات و محصولات خود و همچنین بازار خود را افزایش دهند و هزینه‌های خود را کم کنند، برون‌سپاری فعالیت‌های جانبی است. مرکز ارتباطات و خدمات همکال، یکی از تامین‌کننده‌های خدمات قابل برون‌سپاری برای سازمان‌ها و کسب‌وکارهاست. همکال از سال 1399 شکل گرفت و پس از چند ماه، به رشد و پایداری قابل توجهی رسیده است.

همکال چه می‌کند؟ کسب‌وکارها و سازمان‌ها می‌توانند مرکز تماس (callcenter) خود را به همکال بسپرند، می‌توانند منشی مجازی دریافت کنند، می‌توانند برای نظرسنجی و تحقیقات بازار از همکال کمک بگیرند، بازاریابی و فروش تلفنی هم از خدمات همکال است. کسب‌وکارها با خدمت تماس شاد همکال، می‌توانند رضایت و وفاداری مشتریانشان را افزایش دهند. علاوه بر این خدمات، همکال می‌تواند در نظارت بر محتوای تولید شده توسط کاربران (UGC) ، نظارت داشته باشد، تمیزسازی و ورود اطلاعات به سامانه‌ها را انجام دهد و همچنین پردازش سفارش‌ها و پیگیری تلفنی تسویه حساب‌های مشتریان را برعهده بگیرد.

بعضی از مشتریان فعلی همکال در تصویر زیر آمده است:

10 پاسخ به این سوال که چرا باید از همکال استفاده کنیم؟

برون‌سپاری، خصوصا برون‌سپاری مرکز تماس، دارای مزیت‌های فراوانی است، از جمله افزایش پایداری با برون‌سپاری مرکزتماس، کاهش هزینه نسبت به ایجاد مرکزتماس، پیچیدگی مدیریت منابع انسانی و افزایش انعطاف‌پذیری سازمان. توضیحات بیشتر در خصوص مزیت‌های برون‌سپاری را می‌توانید از اینجا، مطالعه کنید. اما همکال، علاوه بر مزیت‌های برون‌سپاری، نسبت به رقبای خود دارای مزیت‌هایی است که در ادامه می‌خوانیم.

1)        کاهش هزینه‌ها با الگوگیری از اکوسیستم بین‌المللی کسب‌وکار

حتما شما هم می‌دانید که هنگامی که به بسیاری از شرکت‌های مطرح اروپایی و آمریکایی تماس می‌گیرید، پشتیبانان و کارشناسان تماس از فلیپین، هند و تایلند پاسخ شما را می‌دهند. چراکه نیروی انسانی متخصصی که می‌تواند انگلیسی صحبت کند، در این کشورها ارزان‌تر است. همکال هم در شهرستان همدان شکل گرفت تا برای کسب‌وکارهای مستقر در شهرهای بزرگ کشور (و شاید در آینده برای کسب‌وکارهای خارج از کشور) بتواند با هزینه پایین‌تری خدماتش را ارائه دهد. این کار به اشتغال‌آفرینی و توسعه اقتصادی شهر همدان هم کمک می‌کند. هم‌اکنون قیمت خدمت مرکز تماس همکال تا 30 درصد پایین‌تر از رقبای تهرانی خود است.

2)        تست رایگان خدمات همکال

قیمت منصفانه و مقرون‌به‌صرفه همکال، شاید باعث شود برخی از کسب‌وکارها به کیفیت خدمات همکال، شک کنند. همکال برای کسب اطمینان مشتریان، امکان استفاده رایگان از خدماتش را برای کسب‌وکارها فراهم کرده است. برای نمونه، همکال می‌تواند 100 تماس شاد رایگان را برای کسب‌وکارها برقرار کند و با ارائه صوت مکالمات به کارفرمایان، خدمات خود را در معرض ارزیابی کارفرمایان قرار دهد.

3)        نیروی انسانی متخصص، حرفه‌ای و با تجربه

همکال با یک تیم 8 نفره آغاز به کار کرد و هم‌اکنون 16 نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند. کارشناسان تماس این مجموعه، از بین بیش از 350 نفر انتخاب شده‌اند. همکال در انتخاب همکاران خود، حساسیت بالایی دارد و به هوش و قدرت یادگیری بالا، تجربه و فن بیان مناسب دقت می‌کند.

4)        استفاده از تجربه همکال برای ارتقای کسب‌وکارها

هسته اصلی همکال، قبل از بنیان‌گذاری و ایجاد همکال، چندین سال تجربه پشتیبانی از سازمان‌ها و کسب‌وکارها را برعهده داشتند. علاوه بر این، همکال از زمان شکل‌گیری خود، مشتریان متعددی جذب کرده است و از طریق تعامل با این کسب‌وکارها به دانش سازمانی و تجربه خوبی رسیده است که آن را در اختیار سایر کارفرمایان خود قرار می‌دهد.

5)        امنیت اطلاعات

همکال با تمامی کارفرمایان خود تفاهمنامه عدم افشای اطلاعات (NDA) امضا می‌کند و از این طریق، کسب‌وکارها و سازمان‌ها می‌توانند با خیال راحت اطلاعات مخاطبان و مشتریان خود را برای پشتیبانی، در اختیار همکال بگذارند و دسترسی به سامانه‌های مورد نیاز را به همکال بدهند.

6)        تعداد مشتریان بالا با وجود مدت زمان کوتاه شکل‌گیری

بسیاری از کارفرمایان در ایران، به سختی حاضر به برون‌سپاری خدمات خود هستند. با این وجود، همکال در مدت زمان کوتاه از زمان شکل‌گیری توانسته اعتماد 10 سازمان و کسب‌وکار را برای برون‌سپاری بخشی از فعالیت‌ها کسب کند که از این میان می‌توان به مجموعه‌های باسلام، هست‌اینجا، کنجد، طبایع، قسطا، روشن و داروگ اشاره کرد.

7)        ارائه پنل و همچنین گزارش‌های لحظه‌ای و دقیق به صورت رایگان

همکال صوت ضبط شده تماس‌ها را به کارفرمایان ارائه می‌دهد. همکال خود را چشم و گوش کارفرمایانش می‌داند و فراتر از نیازهای آن‌ها، گزارش‌هایی را به صورت دوره‌ای تنظیم می‌کند و در اختیار کارفرما قرار می‌دهد و با ارائه بازخوردهای لحظه‌ای در موارد ضروری، امکان واکنش سریع را برای کسب‌وکارها فراهم می‌آورد. همکال برای مشتریانی که به بیشتر از 1 کارشناس تماس نیاز دارند، پنل اختصاصی برای ارزیابی عملکرد کارشناسان تماس ارائه می‌دهد. ارائه این گزارش‌ها توسط بسیاری از مرکز تماس‌های دیگر، نیازمند پرداخت هزینه اضافی است.

8)        چابک و انعطاف‌پذیر

بسیاری از مراکز تماس کشور، برای استقرار و ارائه خدمت مرکز تماس به سازمان‌ها، نیاز به چند هفته فعالیت هستند. این کار در همکال تنها 1 هفته طول می‌کشد؛ حتی کمتر! برای اصلاح خدمات و بازبینی سناریوهای تماس، همکال به سرعت عمل می‌کند و در صورت نیاز دسترسی مستقیم بین کارشناسان تماس و کارفرمایان را فراهم می‌کند.

9)        ارائه شماره اختصاصی و نرم‌افزار پیشرفته مرکز تماس

همکال از شماره تلفن‌های اشتراکی برای مشتریان استفاده نمی‌کند و شماره اختصاصی برای ایشان در نظر می‌گیرد. شماره‌های اختصاصی شما می‌تواند مربوط با کد شهر مورد نظر شما باشد. علاوه بر این، نرم‌افزار مرکز تماس همکال (که به صورت رایگان برای مشتریان استفاده می‌شود) دارای قابلیت‌های فراوانی است و با استفاده از آن انواع قوانین تماس را می‌توان اعمال کرد.

10)   فراتر از یک مرکز تماس

همکال برای تقویت پشتیبانی از کسب‌وکارها و رفع نیازهای بیشتری از مشتریان، پنل پیامکی، پشتیبانی چتی و ایمیلی فراهم می‌کند. کسب‌وکارها امور دبیرخانه‌ای (فکس، ارسال نامه و ...) خود را نیز می‌توانند به همکال بسپرند. قابلیت تماس ورودی و خروجی چند کاناله از دیگر مزیت‌های همکال است. به صورت کلی می‌توان گفت هرچه را که کسب‌وکارها برای پشتیبانی از مشتریان و مخاطبان خود نیاز دارند، همه در همکال جمع شده است. علاوه بر این، شرکت‌ها و کسب‌وکارها می‌توانند بخشی از مرکز تماس خود (مثلا سربار تماس‌ها) را به همکال بسپرند و به صورت پروژه‌ای نیز، از خدمات این مجموعه استفاده کنند.

بخش ارتباط با مشتریان، ویترین کسب‌وکار شماست، با همکال ویترین کسب‌وکار خود را زیبا و حرفه‌ای بسازید. برای توضیحات بیشتر و مشاهده نامه‌های رسمی تاییدیه‌های مشتریان همکال، می‌توانید به سایت همکال به نشانی hamcall.ir سر بزنید.

با همکال، سبک‌تر شو، بلندتر پرواز کن!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی