ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامسونگ
استراتژی رشد

سامسونگ با یک استراتژی جدید می‌خواهد اپل را در بازار آمریکای شمالی شکست دهد

سال 2022 سرانجام از راه رسید و ظاهرا سامسونگ تصمیم گرفته تا در سال جدید با طراحی استراتژی تازه‌ای، اپل را در بازار آمریکای شمالی شکست دهد که البته کار چندان آسانی نخواهد بود. طبق ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۴ دی ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

سال 2022 سرانجام از راه رسید و ظاهرا سامسونگ تصمیم گرفته تا در سال جدید با طراحی استراتژی تازه‌ای، اپل را در بازار آمریکای شمالی شکست دهد که البته کار چندان آسانی نخواهد بود.

طبق گزارش The Korea Herald، چندین مدیر سامسونگ پیش از نمایشگاه CES 2022 در لاس وگاس حضور پیدا کردند تا در مورد استراتژی تجارت موبایل این شرکت برای سال جاری صحبت کنند و از استراتژی جدید سامسونگ رونمایی کنند. از سال 2022 به عنوان Water Tiger یا ببر آبی یاد می‌شود که طبق سنت‌های چینی در این سال باید برای رسیدن به اهداف خود سخت تلاش کرد و برنامه سامسونگ نیز تحت عنوان مخفف شده «Tiger» یا «ببر» معرفی شده است.

جزئیات استراتژی جدید سامسونگ برای مقابله با اپل

سامسونگ

استراتژی سامسونگ در چند اصل مختلف بیان شده که شامل تبدیل شدن به مهمترین اولویت در تمام دسته‌بندی‌ها، بهبود سهم بازار پرچمدار، کاهش اختلاف با اپل، گسترش محصولات به اصطلاح برند C مانند هدفون‌های بی‌سیم و هدف‌گذاری برای رکورد سالانه می‌شود.

علاوه بر این، «روه تائه‌مون»، مدیر موبایل سامسونگ در این رابطه اظهار داشت:

چشم‌انداز ما این است که از یک فروشنده موبایل به یک شرکت دستگاه هوشمند تبدیل شویم. ما یک برند فناوری نخواهیم بود، بلکه یک برند محبوب برای نسل جوان خواهیم بود و تجربه‌ای نوآورانه را ارائه خواهیم کرد.

سامسونگ با ارائه این استراتژی، برنامه بلندپروازانه‌ای را به اطلاع عموم رسانده، اما تصمیم آن‌ها برای رسیدن و شکست دادن اپل آن هم در بازار آمریکای شمالی چیزی نیست که بسیاری از شرکت‌ها قادر به انجام آن باشند، بنابراین غول فناوری کره‌ای راه بسیار سختی را در پیش دارد. از طرفی دیگر کره‌ای‌ها برای سبقت گرفتن از اپل، در ابتدا باید مشکلات جهانی عرضه مانند کمبود تراشه را برطرف کند که هم اکنون بسیاری از تولیدکنندگان را تحت تاثیر قرار داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی