ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون 13
تکنولوژی

کاربران سری آیفون 13 از مواجهه با مشکل «صفحه صورتی» خبر می‌دهند

مشکلی که تحت عنوان «صفحه صورتی» معروف شده، تعدادی از دستگاه‌های سری آیفون 13 اپل را تحت تاثیر قرار داده است. این مشکل باعث می‌شود دستگاه برای لحظاتی قفل شده و صفحه صورتی رنگی را ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۳ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

مشکلی که تحت عنوان «صفحه صورتی» معروف شده، تعدادی از دستگاه‌های سری آیفون 13 اپل را تحت تاثیر قرار داده است. این مشکل باعث می‌شود دستگاه برای لحظاتی قفل شده و صفحه صورتی رنگی را به نمایش درآورد. تیم پشتیبانی اپل می‌گوید این مشکل احتمالا نرم‌افزاری است.

به گزارش AppleInsider، به فاصله کوتاهی پس از عرضه آیفون 13 و آیفون 13 پرو، گروه کوچکی از کاربران با مشکلی آزاردهنده روبرو شدند. مشکلی که باعث می‌شود آیفون آن‌ها خود به خود برای لحظاتی فریز شده و صفحه‌ای به رنگ صورتی را نشان دهد.

گزارش‌هایی که در انجمن پشتیبانی اپل منتشر شده حاکی از آن است که مشکل صفحه صورتی معمولا با فریز و کرش دستگاه همراه می‌شود. در حال حاضر مشخص نیست که چه چیزی دقیقا باعث بروز این مشکل می‌شود اما ظاهرا می‌توان آن را به‌صورت نرم‌افزاری برطرف کرد.

آیفون 13

مشکل صفحه صورتی سری آیفون 13 ظاهرا با ریست حل می‌شود

برخی کاربران می‌گویند با ریست کردن تنظیمات سری آیفون 13 می‌توان مشکل را حل کرد. عده دیگری به‌طور مستقیم به اپل مراجعه و دستگاه خود را تعویض کرده‌اند. وب‌سایت MyDrivers به نقل از یک کاربر چینی آیفون می‌گوید اپل از این مسئله آگاه است. یکی از نمایندگان شرکت به این کاربر گفته که شواهد کافی برای ارتباط دادن این مشکل به سخت‌افزار دستگاه وجود ندارد. او مدعی شده که مشکل نرم‌افزاری است.

با توجه به تصاویری که از این موضوع منتشر شده، احتمال ارتباط آن با بخش‌های نرم‌افزاری سیستم بیشتر است. در برخی از تصاویر می‌توانیم آیکن‌ها و نشانگر باتری را ببینیم که به رنگ طبیعی نشان داده می‌شوند، در حالی که اگر مشکل سخت‌افزاری بود، آن‌ها هم باید دچار مشکل می‌شدند.

در حال حاضر به کاربرانی که با این مشکل درگیر هستند، توصیه می‌شود که از اطلاعات خود بکاپ بگیرند و سیستم عامل iOS را به جدیدترین نسخه آن به‌روزرسانی کنند. اگر مشکل همچنان پابرجا بود، می‌توانند گزینه بازگشت به تنظیمات کارخانه را امتحان کنند تا شاید مشکل‌شان برطرف شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی