ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دیجیتال مارکتینگ
رپورتاژ آگهی

چگونه دیجیتال مارکتر حرفه‌ای شویم و کسب درآمد کنیم؟

حرفه‌ای شدن در هر حوزه‌ای دردسرهای خودش را دارد. باید آموزش دقیق دید، تجربه کرد و گاهی حتی مسیر را اشتباه رفت و برای یافتن مسیر درست، از ابتدا آغاز کرد. تمامی این دردسرها را ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

حرفه‌ای شدن در هر حوزه‌ای دردسرهای خودش را دارد. باید آموزش دقیق دید، تجربه کرد و گاهی حتی مسیر را اشتباه رفت و برای یافتن مسیر درست، از ابتدا آغاز کرد. تمامی این دردسرها را بگذارید کنار جدید بودن یک شغل. شغل موردنظر هرچقدر جدیدتر باشد، اطلاعات کمتری در مورد آن یافت می‌شود و فضای کمتری هم برای تجربه کردن دارد.

دیجیتال مارکتینگ یکی از همین شغل‌هاست. نه آن‌قدر قدیمی است که بتوان به پشتوانه تجربه دیگران، در آن حرفه‌ای شد و نه آنقدر جدید است که هیچ اطلاعاتی در مورد آن یافت نشود؛ اما بااین‌وجود سوالی که پیش می‌آید این است که چگونه دیجیتال مارکتر حرفه‌ای شویم و کسب درآمد کنیم؟ آیا دیجیتال مارکتر شدن هم مسیر پر چالشی برایمان دارد یا می‌توان به‌سادگی به آن دست یافت؟

دوره‌های آموزشی دیجیتال مارکتینگ

حرف‌وحدیث در مورد دوره‌های دیجیتال مارکتینگ زیاد است. گاهی دوره‌ها تنها باهدف فروش، عرضه می‌شوند و گاهی دغدغه‌ای فراتر از این دارند. دغدغه‌ای از جنس انتقال تجربه، توسعه و رشد مهارت دیجیتال مارکترها و هم‌افزایی جمعی.

به‌عنوان نمونه دربارۀ دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال در سایت www.mydmc.ir آمده است:

«اینجا رها نمی‌شوید! اینجا، در این مسیر، همراه باهم، از هم و باهم یاد می‌گیریم و جلو می‌رویم.»

چه برداشتی از این پیام می‌کنید؟ نوپا بودن شغل؟ نیاز به کنار هم بودن؟ هم‌افزایی؟ رشد؟ توسعه جمعی؟ یا...

راستش را بخواهید این جمله به همگی ما می‌گوید به‌تنهایی نمی‌توان به یک دیجیتال مارکتر حرفه‌ای تبدیل شد، نمی‌توان به‌تنهایی جلو رفت و نمی‌توان بدون همراهی یک متخصصِ باتجربه، مسیر موفقیت را به سادگی طی کرد.

شاید بپرسید به چه دلیل؟ چرا دیجیتال مارکتینگ نیاز به آموزش‌های جمعی دارد و حتماً باید با کمک یک متخصص حرفه‌ای قدم به میدان گذاشت؟

دیجیتال مارکتینگ یک شغل با چند مهارت

دیجیتال مارکتینگ یک شغل بامهارت‌های گوناگون محسوب می‌شود و برای حرفه‌ای شدن در آن، نیاز است در حوزه‌های مختلف حرفه‌ای شوید و قدم‌به‌قدمِ آن را با همراهی یک متخصص باتجربه طی کنید. نمونه‌هایی از این مهارت‌ها عبارت‌اند از:

  • ابزار شناسی
  • تسلط به ایمیل مارکتینگ و بازاریابی پیامکی
  • آشنایی با اصول تولید محتوا
  • آشنایی با اصول سئو
  • شناخت اصول بازاریابی دیجیتال
  • توانایی برگزاری کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ
  • آشنایی با طراحی سایت
  • تسلط به بازاریابی شبکه‌های اجتماعی
  • آشنایی با گوگل ادز
  • تسلط به تبلیغات کلیکی
  • و...

مهارت‌های مورد نیازتان را یکجا بیاموزید

همان‌طور که گفته شد، حرفه‌ای شدن در مسیر دیجیتال مارکتینگ، نیاز به آموزش‌های حرفه‌ای دارد؛ آموزش‌هایی که تنها نسخه‌هایی از کتاب‌های دیجیتال مارکتینگ نباشند و در پس آن، تجربه، آن هم تجربۀ عملی مبتنی بر بازار ایران نهفته باشد.

اگر کمی در مسیر بازاریابی دیجیتال قدم برداشته باشید، به این نتیجه خواهید رسید که تجربه، اولین گام در مسیر حرفه‌ای شدن است. آموزش در کنار فردی که علم دیجیتال مارکتینگ را به تجربه گره زده، می‌تواند ضمانت حرفه‌ای شدن شما باشد.

به قول عادل طالبی که در مورد پکیج آموزشی خود می‌گوید:

«این دوره یک تفاوت بسیار مهم با دوره‌های مشابه داخلی و خارجی دارد. برخلاف دوره‌های خارجی که در بسیاری از موارد، آنچه به شما یاد داده می‌شود در فضای کسب‌وکار ایران قابل پیاده‌سازی نیست، این دوره ارائه تجربیات کسی است که خودش در ایران کسب‌وکار آنلاین دارد.»
« کسی این دوره دیجیتال مارکتینگ را آموزش می‌دهد که آنچه را خوانده، در عمل تجربه کرده و "مهارت یاددادن" را هم علاوه بر مهارت‌های لازم در حوزه دیجیتال و مدیریت کسب‌وکار آنلاین دارد.
من، به‌جای اینکه جملاتی را که در کتاب‌ها و مقاله‌ها و یادداشت‌های خارجی خوانده‌ام، مرتب کنم و به شما ارائه کنم (کاری که در فضای آموزش دیجیتال مارکتینگ در ایران مرسوم است)، از تجربیات عملی با شما صحبت می‌کنم.»

دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال را از عادل طالبی بخرید

هیچ‌چیز بهتر از آن نیست که آموزش‌های خود را در کنار فردی بگذرانید که مسیر را پله به پله طی کرده باشد و زشت و زیبا و خوب و بد مسیر را بداند.

دیجیتال مارکتینگ برخلاف بسیاری از شغل‌های دیگر، دارای مسیری خطی نیست، گاه اوج می‌گیرد و گاه روند نزولی دارد. پس برای آن‌که پستی‌وبلندی‌هایش را بدانیم، باید راه‌بلدی کارآزموده کنار خود داشته باشیم.

در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، از مبانی و مفاهیم آغاز می‌کنید. از سایت، دامنه، هاست، سامانۀ مدیریت محتوا و بعد سراغ ابزارها می‌روید. ابزارها را یاد می‌گیرید و با تمرین، مسیر را ادامه می‌دهید. آنچه نیاز دارید تا به یک دیجیتال مارکتر حرفه‌ای تبدیل شوید در این دوره در اختیار شما قرار داده شده است.

تجربه دیگران را تجربه نکنیم

اگر می‌خواهید تجربه دیگران را تجربه نکنید و در ابتدای راه، چند گام جلوتر از دیگران باشید، همراه دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال شوید و تجربیات عادل طالبی را بیاموزید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ashnas
    ashnas | ۱۲ اسفند ۱۴۰۰

    خیلی دوره هاشون گرونه. من میخواستم شرکت کنم. ضمن اینکه ویدیو فقط میفروشن!
    ویدیو کامل 5.985.000 تومان!!!

مطالب پیشنهادی