ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسپاتیفای نیوکمپ
کسب و کار

نام اسپاتیفای به اسم ورزشگاه نیوکمپ باشگاه بارسلونا اضافه می‌شود

نیوکمپ به عنوان یکی از مشهورترین ورزشگاه‌های فوتبال در جهان از طریق یک قرارداد حمایت مالی با شرکت اسپاتیفای نام خود را به «اسپاتیفای نیوکمپ» تغییر می‌دهد. بر طبق این قرارداد، برند اسپاتیفای هم به ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

نیوکمپ به عنوان یکی از مشهورترین ورزشگاه‌های فوتبال در جهان از طریق یک قرارداد حمایت مالی با شرکت اسپاتیفای نام خود را به «اسپاتیفای نیوکمپ» تغییر می‌دهد. بر طبق این قرارداد، برند اسپاتیفای هم به مدت چهار فصل از آغاز فصل 2022-2023 روی لباس تیم‌های مردان و زنان باشگاه بارسلونا حک خواهد شد.

قرارداد میان بارسلونا و اسپاتیفای هنوز به تایید مجمع نمایندگان این باشگاه نرسیده، اما بعید است که مشکل خاصی در این مسیر وجود داشته باشد. چون بارسا با چالش‌های مالی زیادی درگیر است و به عقد قراردادهای اسپانسری نیاز دارد.

ارزش این قرارداد ظاهرا 310 میلیون دلار است و گفته می‌شود که اگر تعداد هواداران ثبت شده باشگاه بیشتر بود، می‌توانست رقم بالاتری داشته باشد. در حال حاضر ظاهرا فقط حدود 1 درصد از 350 میلیون طرفدار این باشگاه به‌صورت رسمی اطلاعات خود را در کانون هواداران بارسا ثبت کرده‌اند.

اسپاتیفای بارسلونا

اسپاتیفای از این قرارداد برای معرفی هنرمندان استفاده می‌کند

اسپاتیفای مدعی است که از این قرارداد به عنوان فرصتی برای تقویت صدای هنرمندان استفاده می‌کند. این قرارداد قرار است جهان موسیقی و فوتبال را به هم نزدیک‌تر کند و در ورزشگاه اسپاتیفای نیوکمپ فضای بیشتری به بازیکنان و هنرمندان بدهد.

«الکس نورستروم»، مدیر ارشد کسب و کار اسپاتیفای می‌گوید این شرکت از ظرفیت‌های داخل ورزشگاه به عنوان سکویی برای معرفی هرچه بیشتر هنرمندان استفاده خواهد کرد. برای مثال، می‌توان از نمایشگرهای دیجیتال داینامیک برای معرفی هنرمندان در حوزه‌های جغرافیایی مختلفی که مخاطبان جهانی این باشگاه در آن‌ها حضور دارند، استفاده کرد. به عبارت دیگر، مخاطبان بارسلونا ممکن است در اروپا تبلیغاتی درباره یک هنرمند ببینند، اما مخاطبان هند تبلیغات هنرمند دیگری را مشاهده کنند. نمونه این شیوه از تبلیغات جغرافیایی را قبلا در برخی مسابقات فوتبال دیده بودیم. فناوری‌های جدید اجازه می‌دهند تا بر اساس موقعیت مکانی بیننده، تبلیغات متفاوتی برای آن‌ها نشان داده شود.

متاسفانه فعلا اطلاعات بیشتری درباره این قرارداد همکاری منتشر نشده و باید منتظر باشیم تا در آینده جزئیات بیشتری در این باره به اشتراک گذاشته شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی