ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپین «پاس گل» تپسل به دنبال تبلیغات پربازده در ایام جام جهانی برای کسب و کارها است

کمپین «پاس گل» تپسل پیش از آغاز رسمی مسابقات جام جهانی آغاز شده و تا چند هفته پس از پایان این مسابقات ادامه دارد. مدیران تپسل بر این باورند که به واسطه تجربه آنها در ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۵:۱۵

کمپین «پاس گل» تپسل پیش از آغاز رسمی مسابقات جام جهانی آغاز شده و تا چند هفته پس از پایان این مسابقات ادامه دارد. مدیران تپسل بر این باورند که به واسطه تجربه آنها در زمینه تبلیغات آنلاین و فرصتی طلایی که این ایام به وجود می‌آورد، کسب و کارهای آنلاین و آفلاین می‌توانند به تبلیغات پربازده دست پیدا کنند.

«محمد جلالیان» مدیر ارشد اجرایی تپسل باور دارد که تیم‌های آنلاین در این ایام با مشتریان جدید انبوهی روبه‌رو خواهند شد و کسب و کارهای آفلاین نیز می‌توانند از پتانسیل تبلیغات در فضای مجازی استفاده کنند؛ چرا که در این ایام نزدیک به ۴۰ میلیون مخاطب، اخبار جام جهانی را از طریق فضای مجازی و وبسایت‌های پربازدید ورزشی که در این کمپین در کنار تپسل حضور دارند، دنبال می‌کند.

«محمد جلالیان» مدیر ارشد اجرایی تپسل و مدیااد در گفتگو با دیجیاتو برنامه‌هایی که تپسل برای کمپین «پاس گل» در نظر گرفته را بیشتر باز می‌کند و از دلایل ورود به این بخش از تبلیغات در دوران جام جهانی می‌گوید. به گفته جلالیان مقرر شده تپسل از این به بعد با مهم‌ترین رسانه‌های این حوزه به صورت انحصاری کار کند. او باور دارد همیشه جام جهانی امکان ویژه‌ای برای تبلیغات و رشد مقیاس‌پذیر بیزینس‌ها فراهم می‌کند. بر همین اساس تپسل تمام امکانات زیرساختی و خدماتی خود را جهت کمک به بیزینس‌ها به کار گرفته است.

مدیر ارشد اجرایی تپسل تاکید دارد به واسطه اینکه آنها در فضای تبلیغاتی آنلاین تجربه دراز مدتی دارند و همچنین لیدر این بازار هستند، می‌خواهند که نیاز تبلیغات آنلاین در زمان جام جهانی را برای همه کسب و کارها برآورده کنند. به گفته او آنها با وبسایت‌های برتر حوزه فوتبال وارد قرارداد شدند تا بتوانند بازوی دیجیتال تبلیغات برندها در زمان جام جهانی باشند.

او باور دارد که دوران جام جهانی فرصت بسیار خوبی است تا برندهای آفلاینی که تا به امروز به حوزه تبلیغات آنلاین سر نزده‌اند، وارد این حوزه و از پتانسیل‌های بالای آن آگاه شوند. به اعتقاد جلالیان کسب و کارهای آنلاین نیز در این دوران می‌توانند به جذب کاربر انبوه دست بزنند و کمپین‌های جالبی را پیاده سازی کنند: «تبلیغات در این ایام برای برندهای آنلاین جدا از اینکه برای برندینگ آنها موثر است، می‌تواند کاربران جدید زیادی را به آنها تزریق کند. با این حال همانطور که گفتم تمرکز این کمپین‌ها روی کسب و کارهای آفلاین است که این حوزه را آنچنان نمی‌شناسند و از پتانسیل‌های فضای مجازی غافل شدند.»

جلالیان در مورد هزینه‌هایی که برای این کمپین‌ها می‌شود و بازخورد آنها به دیجیاتو گفت:‌ «تبلیغات در این عرصه و به خصوص در چنین دوران طلایی را نباید با هزینه‌هایی که صرف آن می‌شود سنجید چرا که بحث آورده این تبلیغات در درازمدت خیلی بیشتر خواهد بود. تبلیغات در دوران جام جهانی می‌تواند یا آغازگر یک موج جذاب برای برندها و حضور مستمر آنها در تبلیغات مجازی باشد و یا تغییر موقعیت جدی برای کسب و کار به وجود بیاورد چرا که در یک بازه زمانی محدود به تعداد زیادی کاربر معرفی خواهند شد. ما پیشنهاد می‌کنیم که همه برندها این ایام را به شدت جدی بگیرند و کمپین‌های خود را فقط محدود به دنیای فیزیکی نکنند.»

مدیر ارشد اجرایی تپسل در مورد رشد آمار بازدیدکنندگان و کاربران آنلاین در ایام جام جهانی به دیجیاتو نیز توضیحاتی ارائه داد و گفت: «ماهانه ده تا پانزده میلیون نفر از سایت‌های حوزه ورزشی مراجعه می‌کنند و این آمار در طول زمان به واسطه بازی‌ها و لیگ‌های مختلفی که برگزار می‌شود بالا و پایین دارد اما آمارهای ما نشان می‌دهد در زمان جام جهانی، این آمار سه برابر و بلکه بیشتر هم خواهد شد. این یعنی که در یک بازه کوتاه نزدیک به ۴۰ میلیون مخاطب به دنبال اخبار این وبسایت‌ها هستند.»

جلالیان در پاسخ به این پرسش که این بازه زمانی که او دائما از آن صحبت می‌کند دقیقا چه زمانی است و کسب و کارها باید از چه زمانی به فکر طراحی و چیدمان استراتژی برای تبلیغات خود باشند به دیجیاتو گفت: «تبلیغات در این ایام باید از زمانی باشد که رشد و اوج کاربران آغاز می‌شود و این یکی دو تا سه هفته قبل از آغاز رسمی مسابقات جام جهانی که تقریبا اوایل آبان ۱۴۰۱ می‌شود. موج جام جهانی و بازدیدکنندگان چند ده میلیونی آن نیز به محض پایان یافتن جام جهانی به خاک نمی‌نشیند و تا دو الی سه هفته بعد از جام جهانی ادامه دارد. این یعنی اینکه یک بازه زمانی دو ماهه و بلکه کمی بیشتر وجود دارد تا در این فرصت کوتاه بتوان به درخشیدن رسید. او باور دارد که برندها باید از شهریور ماه به فکر تبلیغات آفلاین و آنلاین خود در این ایام باشند و برای آن برنامه مدونی داشته باشند.

جلالیان در پاسخ به اینکه برای کسب و کارهای آفلاین که با فضای تبلیغات در فضای مجازی چندان آشنا نیستند چه برنامه‌هایی دارند و آیا به این تیم‌ها برای بهتر دیده شدن در اینترنت کمک می‌کنند یا خیر گفت: «ما می‌توانیم بر اساس تجربه و آموخته‌هایی که داریم، بازوی دیجیتال مارکتیگ این کسب و کارها باشیم و تمامی مراحل تبلیغات از صفر تا صد را در کنارشان باشیم و یا حتی کنترل امور آن از طراحی تا اجرا را در دست بگیریم. این گزینه برای همه تیم‌ها وجود دارد و ما می‌توانیم بسته به هدفی که کسب و کارها دارند و بودجه‌ای که برای آن در نظر گرفتند، گزینه مناسبی را برای پیشبرد تبلیغات آنلاین فراهم کنیم و آن را به مرحله عمیلاتی و اجرا برسانیم.»

مدیر ارشد اجرایی تپسل دارد با توجه به اینکه عمده مخاطبین تپسل را ایرانی‌ها شکل می‌دهند، مخاطب هدف این کمپین نیز کسب و کارهایی است که به ایرانیان خدمات ارائه کنند. او در پایان صحبت‌های خود بار دیگر تاکید دارد که دوران جام جهانی و چند هفته قبل و پس از آن، بهترین زمان برای تبلیغات در همه حوزه‌ها است و باور دارد که آنها با کمپین پاس گل تپسل سعی در داشتن بازخوردی بهتر برای تیم‌ها و تبلیغاتشان در این دوران دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی