ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

شناسا، تریگیت را با هدف آموزش تیم‌های شهرستان‌ها راه اندازی کرد

تریگیت با هدف جذب و آموزش تیم‌های دانش بنیان و استارتاپی در سراسر کشور با آموزش و خدمات رایگان، توسط شناسا آغاز به کار کرد.

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۸:۵۱

سامانه برخط (آنلاین) تریگیت با هدف جذب و آموزش تیم‌های دانش بنیان و استارتاپی در سراسر کشور توسط شناسا آغاز به کار کرد. تریگیت قرار است راه حلی برای شکاف بین تیم‌های شهرستانی و پایتخت باشد و تمرکز ویژه‌ای روی تیم‌های خارج از تهران داشته باشد تا پتانسیل آنها را شکوفا کند.

«حامد ساجدی» مدیرعامل شناسا در نشست خبری رونمایی از تریگیت اعلام کرد که آنها همواره به دنبال عرضه فرصت‌های برابر برای فعالین اکوسیستم استارتاپی کشور بودند و با توجه به اینکه تیم های شهرستانی، مشکلات بیشتری برای ورود به بازار دارند؛ تصمیم گرفتند تا تریگیت را با امکان ورود تمام افراد فعال در این حوزه در هر نقطه از ایران، راه‌اندازی کنند.

تریگیت دو ماهی است که کار خود را شروع کرده و در حال حاضر به ۱۴ تیم نیز خدمات مختلفی ارائه کرده است؛ در تریگیت دوره‌های آنلاین و کلاس‌های آموزشی در فواصل زمانی گوناگون توسط بهترین منتورهای اکوسیستم استارتاپی کشور برگزار می‌شود تا خدمات شتابدهی تیم‌ها، به صورت آنلاین پیش برود و حتی ممکن است به جذب سرمایه نیز برسد.

«حمیدرضا علوی» مدیر تریگاپ نیز در این نشست اعلام کرد آنها همیشه قصد داشتند تا گستره فعالیت‌های خود را به خارج از تهران برسانند و با تریگیت توانسته‌اند به این هدف خود دست پیدا کنند: «تریگیت تسهیل‌گری ارائه خدمات شتابدهی برای تیم‌ها است و نمی‌خواهیم تفاوتی برای یک تیم واقع در تهران و شهرستان وجود داشته باشد.» علوی در پاسخ به این پرسش دیجیاتو که چرا برخی تیم‌های شهرستانی، باور دارند که فعالیت در شهرستان‌ها فایده‌ای ندارد و حتما باید به تهران بیایند اعلام کرد: «متاسفانه هیچکس تا امروز هوای این تیم‌های شهرستانی را نداشته و نتوانسته که پتانسیل آنها را شکوفا کند. ما باور داریم که انگیزه و دقت خیلی بیشتری در تیم‌های شهرستانی وجود دارد و کافیست که بتوان راهنمای آنها بود. در تریگیت با همین نگاه پیش می‌رویم تا بتوانیم این شکافی که اشتباها به وجود آمده و اتفاقا توسط خود ساکنین پایتخت نیز به آن بیشتر از همه پرداخته شده، برداشته شود.»

«محمد صادق سبحانی» مدیر پروژه تریگیت نیز در پاسخ به دیجیاتو اعلام کرد که توانمندسازی و آموزش، دغدغه اصلی ما بوده و بسیاری از تیم‌های شهرستانی که ما با آنها صحبت و همکاری کردیم، به مراحل بالایی از بازار دست پیدا کردند.» او تاکید کرد که آموزش و استفاده از محتواها در تریگیت رایگان است: «تیم‌ها بعد از پذیرش در این فرایند، یک مسیر 9 هفته‌ای را در پیش‌رو دارند و 14 ساعت محتوای آموزشی ضبط‌شده در اختیار آنها قرار داده می‌شود و می‌توانند فرایند آموزشی خود را زیر نظر یک راهبر اختصاصی طی کنند و در پایان این دوره، آماده ورود به مرحله شتابدهی شوند.»

در پایان این نشست حامد ساجدی، مدیرعامل شناسا از همه فعالین اکوسیستم استارتاپی برای همکاری در تریگیت دعوت به همکاری کرد: «باید صادقانه بپذیریم که با یک مسأله نو مواجه هستیم، مسأله‌ای که همچنان که حل می‌کند در حال یادگیری نیز هست و می‌تواند در این مسیر یادگیری، غنی‌تر شود. لذا ما خوشحال می‌شویم در مسیری که آغاز کرده‌ایم در خدمت صاحبان تجربه‌های متکثر در حوزه کارآفرینی باشیم.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی