ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

توییتر
تکنولوژی

ایلان ماسک به دورکاری در توییتر پایان داد؛ کارمندان برای شرایط سخت آینده آماده می‌شوند

ماسک از کارمندان توییتر درخواست کرده تا حداقل 40 ساعت در هفته را به صورت حضوری در دفاتر کار کنند.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۹ آبان ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۰

ایلان ماسک اولین ایمیل خود را برای کارمندان توییتر ارسال کرده و به آن‌ها هشدار داده است که برای «زمان‌های دشوار پیش رو» آمادگی داشته باشند و دیگر خبری از دورکاری در این شرکت وجود ندارد.

ماسک در این ایمیل که توسط بلومبرگ گزارش شده است، هشدار داد که وجود یک محیط اقتصادی ضعیف در ایالات متحده به معنای مشکلات بیشتری برای تو‌ییتر خواهد بود. تحلیلگران رشد آهسته‌تری را در هزینه‌های تبلیغاتی سال 2023 پیش‌بینی کرده‌اند و توییتر، به‌عنوان کسب‌و‌کاری که تبلیغات تقریباً 90 درصد درآمد آن را تشکیل می‌دهد، به شدت تحت تأثیر این امر قرار خواهد گرفت.

شرکت توییتر

پایان دورکاری در توییتر

ماسک همچنین به کارمندان گفته است که انتظار می‌رود حداقل 40 ساعت در هفته را به‌صورت حضوری در دفاتر کار کنند و او کار از راه دور را فقط به‌صورت موردی تأیید می‌کند. ثروتمندترین فرد جهان، قبلاً هم مخالفت خود با دورکاری را نشان داده بود، اما در ماه ژوئن طی یک برنامه پرسش و پاسخ با کارمندان توییتر گفته بود که برخی افراد استثنا می‌توانند کار خود را به این صورت ادامه دهند.

او همچنین در پیام دیگری به کارمندان نوشت: «در چند روز آینده، اولویت اصلی پیدا‌کردن و تعلیق هر بات/ترول/حساب اسپم تأیید شده است».

درآمد تبلیغاتی توییتر نیز تحت تأثیر مدیریت آشفته ماسک قرار خواهد گرفت. تعدادی از شرکت‌های بزرگ، مانند شرکت خدمات مالی آلمانی آلیانتس (Allianz) و همچنین شرکت خودروسازی آئودی (Audi)، در واکنش به تصاحب تو‌ییتر توسط ماسک و جاه‌طلبی‌های او، هزینه تبلیغات خود در توییتر را متوقف کرده‌اند. ماسک اخیراً در یک جلسه پرسش و پاسخ عمومی به تبلیغ‌کنندگان گفت که نگرانی‌های آن‌ها را شنیده و هنوز هیچ تغییری در سیاست‌های تعدیل محتوای شبکه اجتماعی ایجاد نشده است.

با این وجود، مشهود‌ترین تغییر توییتر از زمان روی کار آمدن ماسک، تیک آبی توییتر با قیمت 7.99 دلار بوده که اخیراً در اختیار کاربران iOS قرار گرفته است. طبق گزارش‌ها، ماسک در ایمیل‌های خود به کارکنان گفته که در‌نهایت می‌خواهد سرویس اشتراکی توییتر بلو فقط نیمی از درآمد شرکت را تشکیل دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی