به نظر می رسد که کاربران برای مشاهده یوتیوب در حال مهاجرت از تلفن های همراه به نمایشگرهای بزرگتر از جمله تلویزیون هستند. این پلتفرم اشتراک گذاری ویدیو، اعلام کرده که تغییرات قابل توجه ای را در الگوهای مشاهده کاربران شاهد بوده و هر ماه بالغ بر ۱۰۰ میلیون کاربران در آمریکا ترجیح می دهند که ویدیوهای آن را روی تلویزیون های خانگی شان تماشا کنند.

مدت زمان تماشای یوتیوب روی تلویزیون نیز افزایش داشته است؛ این زمان نسبت به سال قبل رشد ۸۰ درصدی را تجربه کرده است در حالی که مشاهده محتوا به صورت زنده در ماه مارس ۲۵۰ درصد نسبت به بازه زمانی مشابه در سال قبل زیاد شده است.

یوتیوب

یوتیوب این جزئیات را از طریق ارائه خود در رویدادی به نام NewFronts مطرح کرد که برای فعالان عرصه تبلیغات دیجیتالی ترتیب داده می شود. این شرکت همچنین از راه اندازی برنامه های جدید از جمله Ultimate Home Championship خبر داد که در واقع نوعی رقابت مجازی میان ورزشکاران و ستاره های یوتیوب است تا در مسابقات خانگی نظیر پرتاب توپ بسکتبال به داخل سبد لباس با هم رقابت کنند. میزبان این رویداد نیز استیون کوری است و قرار است که کلیه عایدی آن صرف مقابله با کووید ۱۹ شود.

گوگل مدتهاست که تلاش می کند یوتیوب را از وابستگی اش به تلفن های هوشمند جدا کند و آن را با نمایشگرهای بزرگتر آشتی دهد. حالا به نظر می رسد که این تلاش ها در حال به بار نشستن هستند و در ماه های اخیر به واسطه شیوع کووید ۱۹ مهاجرت کاربران از تلفن های هوشمند به نمایشگرهای بزرگ سرعت بیشتری گرفته است چراکه این روزها مردم به خاطر قرنطینه یا بیکاری زمان بیشتری را در منازل سپری می کنند.

یوتیوب

یوتیوب همچنین اطلاعاتی در خصوص تغییر عادات تماشای مردم در دوران پاندمی کووید ۱۹ منتشر کرد. براساس این اطلاعات مشاهده محتوای مرتبط با خمیر ترش از اواسط ماه مارس (اواخر اسفند-اوایل فروردین) تا پایان ماه بعد آن نسبت به ابتدای سال میلادی جاری رشدی ۴۰۰ درصدی داشت. همچنین مخاطبان ویدیوهای آشپزی نیز رشدی ۴۵ درصدی را نسبت به سال قبل تجربه کردند در حالی که ویدیوهای ورزش در داخل با افزایش ۲۰۰ درصدی مخاطبانشان نسبت به ابتدای سال ۲۰۲۰ روبرو شدند.