ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نخستین تیزر گلکسی اس 8، پربازدیدترین ویدیوی تجاری هفته گذشته بوده است

کمپانی سامسونگ در جریان کنگره جهانی موبایل 2017 که اوایل ماه جاری برگزار شد، پرچمدار جدید و مورد انتظارش یعنی گلکسی اس 8 را رونمایی نکرد؛ اما تیزری بسیار کوتاه از آن را موسوم به ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

کمپانی سامسونگ در جریان کنگره جهانی موبایل 2017 که اوایل ماه جاری برگزار شد، پرچمدار جدید و مورد انتظارش یعنی گلکسی اس 8 را رونمایی نکرد؛ اما تیزری بسیار کوتاه از آن را موسوم به مراسم Galaxy Unpacked منتشر نمود که البته چیزی از خود موبایل هم نمایش نمی داد.

در حالی که تاکنون تصاویر و ویدیوی زنده و غیررسمی بی شماری از این تلفن هوشمند در سطح اینترنت فاش گردیده، به نظر می رسد مردم به تماشای محتوای رسمی علاقه بیشتری نشان می دهند، حتی اگر تنها یک تیزر تجاری ساده و بدون جزئیات باشد.

بر اساس گزارش و تحقیق وب سایت Business Korea، تیزر مورد بحث طی یک هفته ی گذشته بیش از 26 میلیون بار مشاهده شده است. این یعتی بیشترین تعداد بازدید از یک ویدیوی تجاری شرکت های بزرگ در طول هفته گذشته که در نوع خود جالب و قابل توجه به نظر می رسد.

گفتنی است ساعاتی پیش اولین تبلیغ تلویزیونی گلکسی اس 8 هم حدوداً دو هفته قبل از رونمایی رسمی که نهم فروردین ماه سال آتی برگزار خواهد شد منتشر شده و احتمال می رود به یکی دیگر از ویدیوهای تجاری پربازدید تبدیل گردد.

با همه این تفاسیر پیشنهاد می کنیم تیزر اولیه پرچمدار بعدی کمپانی کره ای سامسونگ را مجدداً تماشا کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • متین راویان
    متین راویان | ۲۳ اسفند ۱۳۹۵

    تاکیs
    s4دادم
    ۵اومد
    ۵خریدم
    ۶اومد
    ۶خریدم
    ۷اومد
    ...

  • am soleymanian
    am soleymanian | ۲۳ اسفند ۱۳۹۵

    فکر میکنم فقط oppo find 9 بتونه از نظر جذابیت صفحه نمایش به اس 8 برسه . رندر هایی که ازش منتشر شده خبر از یه غول تمام عیار میده

  • Mohammad Reza
    Mohammad Reza | ۲۳ اسفند ۱۳۹۵

    اگر فاصله ی بین معرفی و عرضه اش کم باشه به موفقیتش خیلی کمک می کنه. الان سامسونگ نیازی به هزینه های سنگین بازاریابی نداره فقط باید هوشمندانه تبلیغ کنه

  • heizenberg
    heizenberg | ۲۳ اسفند ۱۳۹۵

    به قول جرمي ؛ يه ماشين اگر چه خيلي مزخرف باشه بازم كسايي پيدا ميشن كه بابت اش پول بدن. در حوزه گوشي هم صادقه.

    • Amirhoseiin
      Amirhoseiin | ۲۳ اسفند ۱۳۹۵

      نه گذشت اون زمانی که مردم اونجوری بودن. الان به لطف ارتباطات مردم خیلی آگاهانه تر خرید میکنن و مطمن باش این اعتبار رو این شرکت بیخود به دست نیاورده. والبته در سطح بالاتر اپل همینکار رو کرده.

      • margbal
        margbal | ۲۳ اسفند ۱۳۹۵

        اگر آگاهانه خرید میکردن الان دست همه باید شیاومی باشه... گوشی با سخت افزار و کیفیت مشابه اما نصف قیمت سامسونگ

        • Amirhoseiin
          Amirhoseiin | ۲۳ اسفند ۱۳۹۵

          اونو دیگه گذر زمان مشخص میکنه. توقع نداشته باش که یه شرکتی که اسم و رسمی تو دنیا نداشته یهویی پرفروش بشه. یواش یواش. همین کاری که هووایی داره انجام میده و بعد مدتی تونسته جایگاهی برا خودش کسب کنه.

مطالب پیشنهادی