ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینستاگرام رسما با پلتفرم میزبانی فروشگاه اینترنتی BigCommerce اعلام همکاری کرد

وبسایت BigCommerce ساعاتی پیش از همکاری با اینستاگرام برای آغاز فروش کالا در پلتفرم این شبکه اجتماعی خبر داده است. اینستاگرام نزدیک به یک سال هست که قابلیت فروشگاه را در پلتفرم خود تست می ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ مهر ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۴

وبسایت BigCommerce ساعاتی پیش از همکاری با اینستاگرام برای آغاز فروش کالا در پلتفرم این شبکه اجتماعی خبر داده است. اینستاگرام نزدیک به یک سال هست که قابلیت فروشگاه را در پلتفرم خود تست می کند و در حال حاضر تعداد محدودی از فروشگاه های اینترنتی از طریق این شبکه اجتماعی به فروش محصولات خود می پردازند.

اما حالا به نظر می رسد که اینستاگرام می خواهد با بازگشایی درب های شبکه اجتماعی خود به روی یکی از بزرگترین پلتفرم های e-commerce دنیا درآمدزایی بیشتری از طریق اپلیکیشن خود داشته باشد.

پلتفرم فروش اینستاگرام از زمان راه اندازی رسمی در اختیار تمام کسب و کارهای کوچک و بزرگ قرار می گیرد، تا بتوانند برند خود را از این طریق به مشتریان خود معرفی کنند. هر برند در پلتفرم فروش اینستاگرام می تواند محصولات مختلف خود را از طریق تگ ها دسته بندی کرده و اطلاعاتی مثل قیمت، زمان عرضه و توضیحات تکمیلی را زیر هر کدام ارائه کند.

اما کاربران هم این مزیت را دارند که بدون خروج از اپلیکیشن به جستجوی کالاهای مورد علاقه خود بپردازند. اگر هم کاربر قصد خرید یکی از محصولات را داشته باشد، اینستاگرام از طریق مرورگر درون برنامه ای مستقیما به فروشگاه اختصاصی آن محصول در پلتفرم BigCommerce متصل شده تا فرآیند خرید تکمیل گردد.

از ماه مارس سال جاری تا حالا دو میلیون کسب و کار مختلف در اینستاگرام حساب کاربری باز کرده اند

با توجه به جمعیت 800 میلیون نفری کاربران اینستاگرام پیش بینی می شود که صاحبان فروشگاه های اینترنتی در پلتفرم BigCommerce بتوانند مشتریان زیادی را از این طریق جذب نمایند. اما در مورد درآمدزایی خود اینستاگرام، به نظر می رسد که سیاست های این شبکه اجتماعی بر مبنای دریافت حق کمیسیون بابت فروش محصولات نباشد و بیشتر بابت نمایش تبلیغات برندها در استوری ها یا پیشنهادات فالو درآمدزایی کند.

مطابق آخرین گزارشات منتشر شده، از ماه مارس سال جاری تا حالا دو میلیون کسب و کار مختلف در اینستاگرام حساب کاربری باز کرده اند که همکاری این شبکه اجتماعی با پلتفرم BigCommerce می تواند در افزایش این آمار تأثیر شگرفی داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی