ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازی Wordle
تکنولوژی

نیویورک تایمز بازی محبوب Wordle را خرید

نیویورک تایمز اعلام کرد که بازی Wordle، عنوان محبوب مبتنی بر وب ماه‌های اخیر را با قیمتی 7 رقمی خریداری کرده است. بازی Wordle که توسط «جاش واردل» (Josh Wardle) ساخته شده است، در چند ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۰

نیویورک تایمز اعلام کرد که بازی Wordle، عنوان محبوب مبتنی بر وب ماه‌های اخیر را با قیمتی 7 رقمی خریداری کرده است.

بازی Wordle که توسط «جاش واردل» (Josh Wardle) ساخته شده است، در چند ماه گذشته میلیون‌ها کاربر را به خود جذب کرده و به لطف ویژگی‌های ساده‌ای مانند اشتراک‌گذاری امتیاز و گیم پلی بسیار ساده، مورد استقبال بسیار خوبی قرار گرفته است.

واردل اخیرا در مصاحبه‌ای با TechCruch اعلام کرده بود که یکی از نکات مهم Wordle رایگان بودن آن است و او علاقه‌ای به کسب درآمد از آن ندارد. با این وجود، او در آن زمان همچنین توضیح داد که مذاکره نکردن با افرادی که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در بازی هستند کار احمقانه‌ای خواهد بود.

بازی Wordle

بازی Wordle پولی خواهد شد؟

نیویورک تایمز اعلام کرد Wordle هنگامی که به سایت NYT منتقل شود، برای بازیکنان جدید و فعلی رایگان خواهد بود، اما هنوز مشخص نیست که آیا آن‌ها در برنامه‌های آینده خود قصد کسب درآمد از بازی را دارند یا خیر. در بیانیه رسمی این نشریه نوشته شده «بازی در ابتدا برای بازیکنان جدید و موجود رایگان باقی خواهد ماند» بنابراین وجود کلمه «در ابتدا» می‌تواند به معنای ایجاد تغییراتی در آینده باشد.

واردل در بیانیه‌ای که خرید بازی را اعلام می‌کند، توضیح داد که با نیویورک تایمز همکاری خواهد کرد تا اطمینان داشته باشد بردها و نتایج کاربران در طول انتقال محفوظ باقی می‌مانند.

Wordle از اوایل ماه ژانویه به تیتر اصلی بسیاری از سایت‌ها تبدیل شده بود، زیرا با افزایش محبوبیت بازی، توسعه‌دهندگان نیز تلاش داشتند تا از موفقیت آن استفاده کنند و اپلیکیشن‌های شبیه سازی شده آن را منتشر کنند. با این وجود، Wordle همیشه یک بازی تحت مرورگر بوده و نسخه اندروید و iOS آن هنوز در دسترس قرار نگرفته است اما برخی توسعه‌دهندگان نسخه‌های پولی شبیه به آن را منتشر کرده‌اند.

اکنون که بازی توسط نیویورک تایمز خریداری شده، احتمالا در آینده شاهد اپلیکیشن رسمی آن خواهیم بود، زیرا نیویورک تایمز هم اکنون اپلیکیشن جدول خود را در اپ استور و گوگل پلی منتشر کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • expert_developer
    expert_developer | ۱۲ بهمن ۱۴۰۰

    یعنی بالای یک میلیون پول دادن برای این؟! اینها هم پول مفت دارند! خوب یکی شبیهش رو بساز. ایده اش که چیز خاصی نیست. چندین بازی مشابه قبلا بوده و همین الان هم توی اپ استور پره. جایی هم که ثبت نکرده ایده اش رو که بعدا شکایت کنه!

    • Turing
      Turing | ۱۲ بهمن ۱۴۰۰

      فکر کنم بخش عمده ای از این پول برای جلب نظر کردن کاربرهای فعلی بازی به nyt و خرید اشتراک اش داده شده. گرچه به نظر من هم قیمت افسانه‌ای بوده برای بازی، ولی خوب اگه چند ده/صد هزار نفر هم جذب بشن که اشتراک بخش بازی نیویورک تایمز رو بخرن احتمالا می صرفه. به صورت خلاصه فکر کنم به چشم یه بیلبورد تبلیغاتی نگاه کردن تا خود بازی...

مطالب پیشنهادی