ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دیوار بازار املاک
فناوری ایران

نگاهی به وضعیت پلتفرم دیوار در بازار مسکن ایران

پلتفرم دیوار طی سال‌های اخیر به لطف استقبال کاربران توانسته است تبدیل به بانک اطلاعاتی جامعی در زمینه املاک شود. ثبت بیش از 10 میلیون آگهی فروش و اجاره طی سال 1399 و متوسط بازدید ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۱ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۵:۲۴

پلتفرم دیوار طی سال‌های اخیر به لطف استقبال کاربران توانسته است تبدیل به بانک اطلاعاتی جامعی در زمینه املاک شود. ثبت بیش از 10 میلیون آگهی فروش و اجاره طی سال 1399 و متوسط بازدید بالای 350 مورد از آگهی‌های املاک، حکایت از نقش قابل توجه این پلتفرم در یافتن خانه برای شهروندان دارد.

در حال حاضر پلتفرم‌ها نقشی اساسی در خانه‌یابی برای شهروندان دارند تا این ماموریت سخت را تا حدی برای افراد تسهیل کنند. دیوار یکی از همین پلتفرم‌ها است که اگرچه در دسته‌بندی‌های مختلف به کاربرانش خدمات ارائه می‌کند اما بخش املاک آن یکی از پربازدیدترین بخش‌های دیوار است.

این پلتفرم یکی از جامع‌ترین بانک‌های اطلاعاتی در زمینه املاک است که فروشندگان ملک را به جستجوکنندگان متصل می‌کند. طبق گزارش سال 1399 دیوار، آگهی‌های املاک این پلتفرم بعد از دسته «مربوط به خانه» در رتبه دوم بیشترین آگهی‌ها قرار داشته است.

این بانک اطلاعاتی در هر زمینه‌ای اعم از خرید، رهن یا اجاره پیشنهادهای متنوعی ارائه می‌دهد. همچنین امکان فیلتر ملک براساس نوع، قیمت، متراژ و... به کاربرانش کمک می‌کند با هر بودجه‌ و سلیقه‌ای، گزینه مدنظر خود را پیدا کنند. دقت و توجه به جزئیات را می‌توان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بخش املاک دیوار دانست.

طبق گزارش سال گذشته دیوار، طی سال 1399 حدود 7 میلیون آگهی فروش املاک و 3.6 میلیون آگهی رهن و اجاره ثبت شده است. متوسط بازدید هر آگهی فروش 386 و متوسط بازدید هر آگهی اجاره 371 مورد بوده است.

علاوه بر خریدار و فروشنده ملک، دیوار کار را برای بنگاه‌های معاملات ملکی نیز آسان کرده است تا به گزینه‌های مختلفی دسترسی داشته، دایره فعالیت خود را محدود به یک منطقه نکرده و پاسخگوی درخواست‌های مشتریان خود باشند؛ بدون آنکه در شهر جابه‌جا شوند. نیم نگاهی به آمار بازدید از آگهی‌های فروش و اجاره دیوار نشان می‌دهد که هیچ بنگاه‌داری در طول روز نمی‌تواند به این تعداد مشتری دسترسی داشته باشد.

گفتنی است فعالیت دیوار محدود به تهران نبود و شهرهای بزرگ زیادی را از سراسر کشور پوشش می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • avvvvab
    avvvvab | ۲ اسفند ۱۴۰۰

    تنها مزیّت دیوار نسبت به شیپور زوم تصویر بود که آنرا نیز به تازگی از حیّز انتفاع ساقط نموده
    و السلام

مطالب پیشنهادی