ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تپسی با حذف کمیسیون یکروزه، رانندگان را به کولر زدن تشویق می‌کند

سفیران تپسی در ازای روشن کردن کولر یک روز از پرداخت کمیسیون معاف می‌شوند.

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۲:۱۰

تپسی با اعلام اینکه برای سفیرانی که در فصل تابستان کولر روشن کنند، پاداشی در نظر گرفته از حذف کمیسیون آنها در مراحل اولیه خبر داد.

به گزارش دیجیاتو وبه نقل از روابط عمومی تپسی، پیش از آغاز تابستان، قوانین روشن بودن کولر به سفیران اطلاع‌رسانی می‌شود و با آغاز فصل، واحد تجربه مشتری تپسی با پایش مداوم وضعیت تهویه خودرو در حین سفر، میزان رضایت مسافرین را می‌سنجد‌.

بر اساس توضیحات تپسی نظرسنجی از مسافران از طریق بنر آبی درون اپلیکیشن و امتیازدهی پایان سفر انجام می‌شود. همچنین در دو سوی اپلیکیشن مسافر و سفیر با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها اطلاع رسانی در مورد روشن بودن کولر و مطلوب بودن وضعیت تهویه انجام می‌شود.

تدوین طرح تشویقی سفیران تپسی

تپسی در بخش دیگری از توضیحات خود درباره جزئیات این طرح تشویقی اعلام کرده سفیران تپسی با دریافت بیش از 10 گزارش مثبت از روشن بودن کولر طی یک هفته، یک روز به انتخاب خودشان از پرداخت کمیسیون معاف می‌شوند.

تپسی برای سفیرانی که در تابستان کولر روشن کنند و از مسافرین گزارش مثبت دریافت کنند، پاداش در نظر گرفته است؛ این پاداش در مرحله اول معافیت از کمیسیون است‌. این طرح تاثیر ویژه‌ای در ترغیب سفیران به روشن‌کردن کولر دارد.

از سویی دیگر سفیرانی که گزارش منفی دریافت کنند براساس یک الگوریتم چند مرحله‌ای با توجه به میزان گزارش مثبت و منفی از تهویه خودرو، اخطار دریافت می‌کنند. این اخطار شامل مسدودیت‌های ساعتی، روزانه و گاهی هفتگی است.

همچنین تیم تجربه مشتری تپسی برای بهبود روش‌ها و راهکارهای خود  با سفیرانی که گزارش منفی کولر دریافت می‌کنند ارتباط برقرار خواهد کرد و با جویا شدن علت، راهکارهایی برای بهبود وضعیت تهویه ارائه می‌دهد.

راهکار تپسی برای حمایت از سفیران در تامین هزینه‌ی نگهداری خودرو

از آنجایی که برخی از سفیران ممکن است در تامین هزینه تعمیرات کولر خودرو دچار مشکل باشند. باشگاه سفیران‌ تپسی با ارائه خدمات تخفیفی در تامین مواردی مثل گاز کولر، تعمیر سیستم تهویه و حتی  لاستیک و روغن سعی در برطرف کردن مشکلات احتمالی سفیران خود دارد.

روابط عمومی تپسی در مورد میزان رضایت کاربران از تهویه خودرو اعلام کرده که بررسی‌های تیم تجربه مشتری تپسی نشان می‌دهد ۹۰ درصد مسافرین از روشن بودن کولر و به طور کلی وضعیت تهویه خودرو رضایت دارند.

این پلتفرم تاکسی اینترنتی همچنین اعلام کرده یش‌بینی می‌شود با تمدید طرح تشویقی معافیت سفیران از کمیسیون، مسدود شدن حساب کاربری رانندگانی که گزارش متعدد از روشن نبودن کولر دریافت می‌کنند و همچنین دیگر طرح‌های تشویقی که طی مرداد ماه به سفیران اعلام شد؛ رضایت مسافرین از این میزان هم بیشتر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی