ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

«آچاره» برای ورود به بورس آماده می‌شود

آچاره قصد دارد تا پایان امسال فرایند پذیرش در بورس اوراق بهادار را به انجام برساند.

ایمان بیک
نوشته شده توسط ایمان بیک | ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷:۵۹

«هلدینگ آچاره» دیروز به مناسبت روز جهانی کارگر مراسمی را با حضور چند صدنفر از متخصصانش برگزار و از برنامه‌های خود برای ورود به بورس و ارائه یک سرویس‌ جدید رونمایی کرد.

به گزارش دیجیاتو، «حامد تاج‌الدین»، مدیرعامل هلدینگ آچاره، در این مراسم با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ هزار متخصص و ۲ میلیون کاربر از این پلتفرم استفاده می‌کنند، گفت:‌ «نزدیک به یک میلیون سفارش سالانه روی پلتفرم آچاره انجام می‌شود.»

حامد تاج‌الدین، مدیرعامل هلدینگ آچاره

معرفی محصول بازسازی و نوسازی خانه

تاج‌الدین با اشاره به سرمایه‌گذاری شرکت «کیسون» در آچاره گفت: «این سرمایه‌گذاری موجب شد که خدمت جدید بازسازی و نوسازی خانه به خدمات آچاره افزوده شود که این خدمت تا ماه آینده رونمایی خواهد شد.»

به گفته او، موضوع این خدمت،‌ صرفاً درخواست بازسازی و نوسازی خانه نیست و مشاهده سبک‌های مختلف بازسازی و ایده‌هایی برای نوسازی در این محصول جدید به مشتریان ارائه می‌شود.

تاج‌الدین افزود: «این محصول که برای اولین‌بار در ایران ارائه می‌شود، امکان صفر تا صد بازسازی و نوسازی را روی پلتفرم آچاره فراهم می‌کند.»

آمادگی برای ورود به بورس

مدیرعامل هلدینگ آچاره همچنین اعلام کرد که این شرکت برای ورود به بورس برنامه دارد.

او توضیح داد: «صحبت‌های اولیه این فرآیند انجام شده و با توجه به سرمایه‌گذاری کیسون،‌ زمینه‌های اولیه ورود به بورس فراهم شده است. قطعاً برنامه ورود به بورس را جدی دنبال می‌کنیم و تلاش می‌کنیم که امسال حداقل مرحله پذیرش در بورس انجام شود و امیدواریم تا پایان سال موفق به درج نماد در تابلو بورس شویم.»

بهمن امام، مدیرعامل آچاره

تبلیغات گسترده‌تر برای افزایش سفارش

«بهمن امام»، مدیرعامل آچاره نیز در این رویداد با قدردانی از نیروی انسانی فعال در این پلتفرم، به لزوم درک شرایط مشتریان پرداخت و خطاب به متخصصان آچاره گفت: «همه درک می‌کنیم که وضع اقتصادی مناسب نیست. ما در آچاره نمی‌خواهیم کمیسیون بالایی از متخصصان بگیریم و درمقابل، از شما هم می‌خواهیم که شرایط مشتریان را درک کنید و با آنها طوری رفتار کنید که انتظار دارید با شما رفتار شود.»

او تأکید کرد که جوهره وجودی آچاره، براساس سود کم و تعداد انجام سفارش زیاد است.

امام همچنین اعلام کرد که برای افزایش حجم سفارش‌ها، آچاره به‌زودی تبلیغات بیشتری را ازجمله در صداوسیما انجام خواهد داد.

چالش مالیات بر درآمد

در بخش دیگری از این رویداد،‌ مدیرعامل آچاره به سؤالات و درخواست‌های متخصصان پاسخ داد. موضوعاتی مثل بیمه تامین اجتماعی، نحوه امتیازدهی و‌ انجام سفارش‌های خارج از پلتفرم ازجمله موارد مطرح شده بود.

یکی از دغدغه‌های متخصصان آچاره، مالیات بود.

امام در این زمینه با تأکید بر اینکه آچاره تاکنون اطلاعاتی از درآمد متخصصانش به اداره دارایی ارائه نکرده است، افزود: «امسال در این زمینه چالش بزرگی با اداره مالیات داریم. ما مالیات بر ارزش افزوده را خودمان پرداخت می‌کنیم؛ اما قانونی برای دریافت مالیات بر عملکرد وجود ندارد.»

«سلمان دانشور»، معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی استان تهران، نیز در این مراسم از همکاری‌های گسترده این کمیته با متخصصان آچاره خبر داد و از تخفیفات بیمه‌ای برای متخصصان این پلتفرم سخن گفت.

در این رویداد همچنین از متخصصان برتر آچاره قدردانی شد.

گفتنی است آچاره به عنوان یکی از محصولات پلتفرمی شرکت «دانش‌بنیان ساناگسترسبز» در سال 1395 توسط سه تن از فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف تأسیس شد.

آچاره این امکان را به کاربران می‌دهد تا هر خدمتی را که در منزل مورد نیازشان است از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن سفارش دهند.

هم اکنون نزدیک به ۳۰۰ خدمت در این پلتفرم ارائه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی